neděle 24. května 2015

Who let the dogs out


Celou sobotu jsem byla u Natálky. Poznala jsem konečně její Amálku, která je snad nejznámější pes na instagramu, hahah.

Vlastně nic kromě Nike z toho co mám na sobě není moje. Mom's jeans mě sice dělají o 10kg tlustší, ale jsou hrozně pohodlné) Bilé košile, overaly, jeany.. Všude je teď bílá a já bych hrozně ráda bilé věci nosila, bohužel v 9/10 případů se moje bilé věci můžou po jednom dni vyhodit. Ani tahle košile tomu neušla:)) Snažila jsem se. Teď už se jenom modlím, aby šla malinovka vyprat..






Přeju všem hezký víkend!!❤️



jeans: P&B
košile: MANGO
bunda: PROMOD
boty: NIKE


10 komentářů:

  1. Páčia sa mi tie fotky, ten pes je tam super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si připadám v mom jeans tlustší, ale nosím je ráda. Sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty džíny ti právě strašně slušej!! ♥ a pejsek je perfektní :3

    OdpovědětVymazat
  4. ty jeany ti strasne slusi!! a moc se mi libi ta kosile <3

    OdpovědětVymazat
  5. celý outfit je naprosto úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty si tak nádherná! :) a tie jeany sa ti strašne hodia

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý outfit! :) kde jsi prosím sehnala ty nike boty? chtěla bych takové, ale bohužel je nikde nemůžu sehnat :(

    www.stylesolution.z

    OdpovědětVymazat