pondělí 25. května 2015

EASYYY PANCAKES! - gluten free


Jestli milujete hrozně moc sladký jídla jako já, ale zároveň nechcete sníst tunu nutelly, cukru, mouky, taak pro Vás mám nejlepší recept. Když jsem tyhle palačinky poprvé udělala, tak jsem byla ještě dlouho hotová. Bylo to taaak dobrý a navíc jíte jen vajíčka a zeleninu!!!!! Vlastně né tak úplně, ale základ opravdu tvoří jen vajíčka a avokádo♥

Na palačinky potřebujeme: 
4 bílky
agáve sirup (nebo jekékoliv jiné sladidlo)
3 lžíce mléka
chia semínka, čokoládový protein (není nutné)
kokosový olej
 Nejprve odďelíme žloutky od bílků. Bílky v misce smícháme s 1-3 lžíčkami chia semínek (záleží na vás, ale nedávejte příliš - připalují se na pánvi) Přilejeme trochu mléka (můžeme i lžíci jogurtu), osladíme, případně přidáme protein.
Osmažíme na kokosovém oleji.

Na polevu:
1/2 avokáda
banán
holandské kakao
agáve sirup/-
Vše rozmixujte v tyčovém mixéru. Kolik dáte kakaa je na vás, já dávam asi 1-2 lžíce.


Taky si poslední dobou dělám ráno domácí Ice Coffe. Nechce se mi zbytečně utrácet 150 v Starbucks. Ještě před rokem jsem to kupovala jak divá a myslela si jak je to výborný, kvalitní kaffe.Není.
Doporučuju Mamma coffe,kde za poloviční ceny máte mnohem lepší kafe. Každopádně, nechci vás tady poučovat o tom co je dobrý a co ne.
Na domací Ice kaffe používám 1 a půl lžíce rozpustného kaffe + cca 150 ml vody a 150ml sojového mléka. Nakonec přidám ještě kostky ledu.


Palačinky i Iced coffe máte do 15 minut hotové, takže stíhám i v týdnu. Určitě napište, jestli jsem něco podobného vyzkoušíte!

DOBROU CHUUŤ!!

5 komentářů:

  1. No tak toto určite vyskúšam!! vyzerá to dosť dobre :) takéto články mám rada, uvítala by som aj častejšie :))

    OdpovědětVymazat
  2. Chia semínka mám ráda, takže recept určitě vyzkouším! Třeba dnes k večeři zhřeším :))

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neni pravd vubec hrich!:D
      Ani k veceri nee

      Vymazat
  3. tohle musím určitě někdy vyzkoušet. vypadá ot úžasně a jistě to tak musí i chutnat :)

    http://marisnovotna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. joo sladká jídla miluji, takže toto je opravdu něco pro mě!:)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat