neděle 10. května 2015

MAY 9

Dřív jsem nosila hrozně krátké sukně a čím kratší byla, tím víc se mi líbila. Nevím, co to se mnou bylo, každopádně teď jsem trochu přehodnotila a delší sukně a šaty mi přijdou úplně nejhezčí. Tahle z H&M je  perfektní, není  až moc dlouhá, je krásně široká a hlavně má velký kapsy! Pantofle z Primarku jsou sice super, ale jsou to asi nejvíc nepříjemný boty co mám a navíc deformují chodidlo. Ráda bych si koupila Birkenstock nebo nějaké kvalitnější pantofle. Určitě mi napište jestli máte zkušenosti a myslíte, že se opravdu vyplatí koupit si je!


 Sukě, kabelka, top: HM
hodinky: DW (nečekaně)
boty: PRIMARK


4 komentáře:

  1. Do delších sukni jsem se taky moc zamilovala! Holt jsme starší a rozumnější(snad) :D jijinak birkenstock za to fakt stojí! Může se v nich chodit celé dny a nožky jsou jak v peřine:-) akorát teda než je rozchodis,tak máš trochu puchyre :/ každopádně ti to moc moc sekne!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá sukňa je fakt skvelá! Malá kabelka sa mi tiež veľmi páči:)

    OdpovědětVymazat
  3. Birky jsou úplně super! Máme jich doma asi desatero :D A nosím je i do školy jako přezuvky:DD
    nechceš víc postovat věci ze tvého života než outfity? <333

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Jinak já mám zkušenosti jen z pantoflemi z Topshopu, které jsem si objednávala loni. Nosila jsem je i ve škole, jsou pohodlné, ale začaly se trhat -_- fakt na nic

    OdpovědětVymazat