středa 20. května 2015

Attitude

Už delší dobu mě tížila myšlenka, že zase nemám nic na sebe. Nějakým zázrakem se mi v peněžence objevily i peníze a ješte k tomu jsem dnes byla dopoledne v Praze. Takže to bylo jasný znamení, že mám jít.
Všechno DOHROMADY (!!) mě stálo přes 1000, takže bych nejspíš měla začít dělat nějaké kurzy 'nakupuj levně s Adou'

Pouzrová sukně ZARA: 299,-
Rolákový croptop z HM 179,- (?)
Široké společenské kalhoty F&F: 209,-
Tričko 'ATITUDE' ZARA: 199,-

Obyč šedý croptop H&M 129,-

Jestli můžete a máte čas, tak se určitě zakděte někam podívat. Všude jaou teď krásný kolekce. Nedoporučuji chodit na obchůzky bez peněz jsem potom mírně vytočená:)

Hezký týden!!
Adela

6 komentářů:

  1. Moc krásně věci jsi nakoupila :)) nejvíc se mi líbí to tričko, je boží!


    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Aaa! ♥ takže už vím, jak zítra naplním svůj volný čas v Praze.

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna na to tricko attitude jsem se vcera v Zare divala. Koukam, ze jsou uplne stejne veci v Praze jako v Parizi :)

    http://www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  4. V zare maji slevy, že je to tak levné?:)

    OdpovědětVymazat