neděle 21. června 2015

PENCIL SKIRT

Od středy jsem byla se školou na vodáckém kurzu, takže jsem tu delší dobu nebyla a nemohla jsem ani nic nafotit. Outfit s pencil sukní ze Zary, jsem měla už před dvěma týdny a mám ještě dalších tisíc nápadů na kombinování této sukně, ale takhle- společně s obyčejným tričkem a teniskami mi přišla nejpohodlnější a nejslušivější. Ráda bych si ještě koupila stejnou, ale ve staro-růžové barvě. Jak se vám líbí pencil sukně, které jsou teď všude?







bunda: PRIMARK
sukně: ZARA
triko: ZARA
boty: NIKE

8 komentářů:

  1. Skvělý outfit! Ach, ty boty!! :)) sluší ti to!

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě sluší asi fakt všechno!! :D skvělý :3

    OdpovědětVymazat
  3. Máš super postavu a sukně ti moc sluší :) A ty botyyyyyy <3

    OdpovědětVymazat
  4. perfektní!!! tohle ti moc sluší! krásná jsi!:)
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  5. super!!! hrozně ti sluší :) a máš nadherný vlasy)))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný, krásný, krásný! <3333
    A první tři fotky jsou nejlepší :)))

    OdpovědětVymazat