sobota 18. července 2015

WHAT'S UP

Ani nevím do jaké sekce mám tenhle článek zařadit. Je to takový mix všeho co dělám, co mám nového a co jsem proste vyfotila a upravila, když jsem se nudila.
Radost z nákupů, hahah
/halenka i jeany - PULL&BEAR/





Na kamarádky oslavu jsem si vytrhala a dokonce namalovala obočí!!
Kdyby jste chteli mohla bych napsat něco o líčení (ikdyž nevím, co za moudra bych vám poradila)
Slevyy!! Juhuuu
/kraťasy- PULL&BEAR, top - BERSHKA/
Bráchovi jsem koupila novou kšiltovky, prej je divna... :(
Ve slevach jsem taky koupila nové brýle, do kterých bych si chtěla nechat dát dioptrie, abych je mohla mít do školy. Vidím furt hůř a hůř
/brýle - ZARA/

Už mám rozfocený článek s několika oufity v kterých se opakuje jeden kousek
/kalhoty- BERSHKA, boty - ZARA, klobouk- H&M/

14 komentářů:

  1. Tyhle články jsou random neboli náhodné, tak tomu můžeš říkat! :D :) Boží top a džíny z Pull.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvely nakupy! nejvic se mi libi bryle a bila krajkovana halenka:))!♥
    CAPTURING MY LIFE blog

    OdpovědětVymazat
  3. tak jo, mám nekolik poznatku!
    1.)bílá halenka z PULL&BEAR
    2.)modrý kratasy z PULL&BEAR
    3.)bryle ze zary
    4.)a ty boty z poslední fotky, co uz proste fakt mooc dlouho strasne chci
    No muj poznatek je, ze je to vsecko fakt bozi a krasny a slusi ti to!
    A! Je dobre, ze si delas radost, to se totiz musi!!♥

    OdpovědětVymazat
  4. Hahaha a všechno si to zas nashoppovala za tisícovku, viď? Mimochodem v tom minulym článku, ty červený šaty, ÁÁÁĎOOOO omg omg! Nos víc uplý věci, si kočička v tom <333

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě míín než 1000!:D
      děkujuu Kačii<3

      Vymazat