čtvrtek 23. července 2015

COWGIRL

V tom největím vedru jsem po dlouhé době vytáhla moje upravené jeany ze sekáče, ze kterých jsem udělala asi před rokem highwaisted kraťasy. Nové boho šaty jsem zastrčila do kraťas, takže mi vznikl top s vystřiženými rameny a ušetřila jsem peníze za podobnou košili, kterou jsem si chtěla koupit.
Na ruce jsem měla náramky, které jsem za léta sesbírala na dovolených a od kamarádek. A letní kozačky máme doma už od minulého roku, kdy se mi ale vůbec nelíbily.
Nikdy si tyhle boty neberte v 40 stupnich. Moje nohy nebyly potom vůbec svěží...









kraťasy: DIY (Calvin Klein jeans)
brýle: C&A
halenka (šaty): PULL&BEAR
kabelka: RESERVED
boty: ?
MĚJTE SE KRÁSNĚ a neuvařte se!!

13 komentářů:

  1. si krásne opálená a ten outfit je veľmi pekný :) pristane ti to !
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Ani bych nepoznala že zo byly kratase:)) moc krasna košile!

    OdpovědětVymazat
  3. Milujuuuuu boho style <3 ach chtěla bych ty šaty jen samotný <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty asi do vedra nic moc, ale je to totální pecka! Strašně ti to sluší a je to fakt cool! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to nádherně a ještě jak jsi krásně opálená, máš super nohy a bezva vlasy!:)

    OdpovědětVymazat
  6. ty si strašne krásna vážne! A tá opálena pokožka, top :)

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  7. aaaa ty šaty jsou uplně perfekt! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Haha, taky si nedokážu představit tyhle boty v těch vedrech, ale outfit je skvělej! :3

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi úžasná! Miluju tvůj blog!
    http://terezavanek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jaaaj to triko je boží <3 parádní outfit, takovýhle styl miluju :)

    OdpovědětVymazat