sobota 4. července 2015

MALLORCA

Jestli mě sledujete na instagramu, tak už nejspíš víte, že jsem právě na dovolené na Mallorce. Je tady krásně, jsme tady poprvé a nemůžeme si to vynachválit. Moře je úplně průzračné, světle modré a všude jsou tu písečné pláže a krásné zátoky. I když jsem na blog nenapsala už skoro měsíc, vůbec jsem na něj nezapomněla a fotím tady furt. Akorápt jsem tak líná, že i přesto, že mám wifi az na pláži, je pro mě psání a upravovaní těžká práce, takže píšu až teď, den před odjezdem.
Byli jsme na výletě v nejhezčim městečku s nejroztomilejšíma kavárnama.










Byli jsme ve městě Valldemossa, z kterého úplně čišela španělská nálada. Neumím to teď popsat, ale byla to nádhera. Když si představíte reklamu na pizzu - přesně takový to tam bylo.



Užijte si první dny prázdnin. Já se tady poslední dny proválím ale už se těším domů, až se vrátím k režimu. Taky mám spoustu nápadů na články a chci psát teď víc a víc.

Mrjte se krasne!!!!❤️

5 komentářů:

  1. Nice photos :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat
  2. Jen piš, těším se na články. Tvoje fotky mě moc baví, jsou krásné<3 taky chci k mořiiii

    OdpovědětVymazat
  3. dúfam, že ste si dovolenku užili, podľa fotiek vyzerá že bolo krásne. Teším sa na ďalšie články :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odkud máš, prosim, ty skvělý kraťasy?)

    OdpovědětVymazat