pátek 31. července 2015

SLIPPERS

Letošní boom pantoflí jsem zaregistrovala kolem jara a vůbec jsem nevěřila, že se něco takového jako 'boty co nosí můj děda' může vrátit, nebo se to dokonce zalíbit. A ano, jak to většinou býva, uplynul měsíc a já nutně obyčejné černé potřebovala chtěla.
Sama sobě se musím smát, když si říkám, že letošní 'trendy' mě určitě neovlivní, že budu prostě svá a vezmu si to co se mi libí a NIKDO jiný to nenosí. HAHA, to jo.
Nevím jak je to možné, ani jaké metody používají, ale ti, co danou věc musí prodat, to vždy prodají.
Prostě nás jednoduše zblbnou a za týden... BOOM a všichni mají pantofle doma!
No neříkejte mi, že byste si před 2 lety pantofle vzaly do ulic.







Pantofle: ZARA
sukně: H&M
tričko: ZARA
bunda: H&M

Napište mi, jestli byste chtěli něco jiného něž outfity. 
ASK: TADY!

16 komentářů:

  1. naprosto s tebou souhlasím, před 2 roky bych si pantofle fakt nekoupila :D ale teď jedny mám černý. když jsem si je nechala v botníku, tak mámka se ptala babičky, že si koupila nový pantofle :D a už je nosí taky. Miluju tvoje outfity♥, kéž bych měla takovou odvahu, ale jinak by mě zajímalo co třeba děláš ve volném čase, nemaluješ třeba ? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaa, presne!:D
      dekuju mooc. A joo, maluju!:)

      Vymazat
    2. jee, tak se pochlub prosim)))) inspiruj mě! :D

      Vymazat
    3. moznaa nekdy! ale maluju jen pro radost:)

      Vymazat
  2. taky jsem po těch černobílých koukala :) jsou super

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa tie pantofle úprimne nepáčia ani teraz :D ale zvyšok outfitu je super, aka si krásne opálena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vzdyt joo, kazdy to ma jinak
      dekuju moc!:**

      Vymazat