pátek 10. července 2015

SUMMER BUCKET LIST

Inspirovala jsem se českými i zahraničními blogy a tumblry a rozhodla jsem se taky sepsat můj list věcí, které bych chtěla za prázniny stihnout. Něco jsem si sepsala  už před prázdninama a dost už jsem si toho splnila!

1. SEE a SEA  
K moři jezdíme skoro každý rok a vždycky mi slaná voda strašně pomůže. Jelikož mám problémy s kůží, tak je pro mě moře zázrak. Tenhle rok jsem dokonce jela s ucpanýma dutinama a za 2 dny jsem byla úplně zdravá   
 2. GET TANNED
Nejen, že se při slunění vytváří vitamín D, který je pro tělo důležitý, ale také vypadáme opálení o 5 kilo hubenější. Samozřejmě se opalovaní nesmí přehánět, ale opálené tělo a bíle šaty jsou pro mě nejhezčí.

3. CLEAN YOUR ROOM
Sice nesnáším uklízení, ale jednou, dvakrát za rok dostanu na uklízení chuť a strašně mě všechno přerovnávat baví. O prázdninách je prostě ten správný čas na uklízení, prootže věřtě, že nikdy ve školním roce se k tomu nedostanete/nedonutíte.
 4. READ GOOD BOOKS
Na dovolené už jsem přečetla 2 Nesbovi kriminálky a už se těsím, až si přečtu další. Celý rok čtu povinnou četbu a k mému vlastnímu výběru se dostanu málokdy, takže doufám, že toho stihnu hodně moc přečíst
 5. VISIT NEW PLACES
I když už jsem na dovolené tenhle rok byla, hrozně ráda bych se za prázniny podívala ještě někam. NAsi nejvíc bych si přála jet konečně do Paříže, kde jsem ještě nikdy nebyla a hrozně mě to tam láká.
6. SPEND TIME WITH YOUR FAMILY
Je strašný, když si uvědomím, že mojí malý ségře už budou dva. Tak to letí a já ji skoro nevidím. Ve školním roce jsem doma jen večer,  kdy se stejně učím a o víkendu se zase obvykle doma nejsem, protože chci vidět kamarády. Nakonec to končí tak, že když jí musím hlídat jsem jen podrážděná, nevrlá a vím,  že musím udělat tohle a tamto, napsat úkol do školy.. Takže teď se budu  snažit být často s mojí rodinou- jet s nima na kolo, na procházku, zmrzku..<3
7. EAT CLEAN& WORKOUT& BE HEALTHY
U moře jsem se cpala jak blázen. Ale to nejde přeci, mám allinclusive. Nebyla bych snad čech kdybych toho nechtěla co nejvíc využít a cpát se co nejvíc i když hlad nemám, pít všechny možný limonády.. taky tříště, který jsou taky zadarmo, když mám ólinklusiv, žejooo..
Teď se chci vrátit zase do normálu, taky se po těch týdnech válení zase začít hýbat a neco se sebou dělat.


 8. GO TO DISNEYLAND 
Aaaaa, prosím. Nevím jestli chci jet do Paříže kvůli Disneylandu, nebo do Disneylandu, kvůli Paříží, ale vím, že tam moc chci
9. BE WITH MY FRIENDS
Vidět všechny kamádáry i jinak než mimo školu, nebo aulu. Prostě jen ležet, jíst a povídat si
10. BE HAPPY
Chci si co nejvíc odpočinout, být spokojená s tím co mám, nic neřešit a být s nejbližšíma
11. HAVE A SUMMER JOB 
Tak ráda, bych někde pracovala, ale přijde mi, že pokuď nemám známé, kteří mi něco zářídí. Tak si můžu vybrat jen mezi "mekáčem" a poštou. Nakonec asi zvolím mekáč, ale jesteli máte někdo nějaký super tip na brigádu, tak sem s tím!!




10 komentářů:

  1. moc krásný článek:) máme toho hodně společného co bych chtěla stithnout:))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelej bucket list :))
    Ja mam jako summer job hlidani deti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee) to je hezký, děti bych taky ráda hlídala
      ale nic vyhovujicho jsem jeste nenasla
      dekuju!

      Vymazat
  3. Seš krásně opálená a Amálka je hrozně roztomilá!!)
    Odkud máš prosím ty bílé šaty? :) a na brigádu bych ti doporučila hostesku. Zkus napsat do nějaké agentury, hostesky potřebují vždycky, hlavně v Praze! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujemee! Z pull&bearu) dobree, dekujuu moc

      Vymazat
  4. Super! Dvojka se mi asi nikdy nepodaří, ale co se dá dělat. :D

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat