úterý 25. srpna 2015

AUGUST

Strašně dlouho jsem byla pryč, bez internetu (skoro), mobilu, notebooku a všech ostatních žroutů času. A bylo to super, někdy sem měla mírné příznaky absťáku haha ne ale statečně jsem to zvládla a jsem zpátky!
Doufala jsem a doufám, že poslední týden prázdnin neproválím, ale bohužel se mi to zatím moc nedaří a já už se těším do školy. Na normální režim a a na trošku presu ( i když budu už po měsící ve škole úplně mrtvá), protože jak jsem zjistila nejsem schopná bez mírného nátlaku udělat něco užitečného nebo pracovat.
oo nové brýle, které už jsem samotžejmě rozlomila
Bershka
C&A
ZARA






strašně se těsím na podzim a moje nový boty<3
ZARA
H&M
 <3

 jedlý kaktus opuncie (jo a v globusu je ve slevě!)
není to nic extra



kdybych psala článek "favourites" určitě by to byl za restauraci DELMART
Ooobrovskej sálát, tak stojí 89,- a je fakt výborný, takže doporučuji


suvenýrky, dekujuu Kajus!
ahhh, teď mám skoro 2 metry
H&M

8 komentářů:

  1. Zamilovala jsem se do těch bot z H&M! <3 Nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. tie čierne topánočky sú proste dokonalé ! :) a všetky fotky veľmi pekné :)
    THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Jupíí, nebudu mít alespon 2 metry sama, protože teď mi nutně přistály do šatníku další dvoje nové botky s podpatky! :D Jinak taky jsem nechtěla proválet poslední tyden, ale jsem trochu nemocná, takže se hodně přemáhám zůstat doma, ale musím :( S nátlakem to máme stejně, taky se malilinko do té školy těším, ikdyž po chvíli toho budu mít plné zuby :D Každopádně užívej poslední dny! :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi milé obrázky! Topánky sú perfektné a veľmi výrazné. Tíško závidím. :-)
    Dnes končí u mňa letná súťaž, si vítaná. Hrá sa o zaujímavé ceny. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat