sobota 26. září 2015

ALL BLACK

Ve čtvrtek jsem byla pozvaná na akci Adidas Stella sport podzim 2015. Od rána jsem až do 9 jsem nebyla vůbec doma a tak jsem se chtela obléct nějak přijmně a pohodlně. Naty sl. mi půjčila tenhle průhlednej top ze sekáče a myslím, že tyto obyčejný černý kalhoty hezky ozvláštnil. 
Ještě bych se vrátila k představení kolekce, jejíž součástí bylo vytvoření outfitu a celkové naaarndžování celé fotky a modelky. Budu moc vďěčná když pro mě bude hlasovat tady! https://instagram.com/p/8DitH_QmfU/?taken-by=bloggers.challenge

Nebo tady

Bloggerka s největším počtem <3 vyhraje super ceny, takže prosím prosím! Dejte ❤️








top: SECONDHAND (natalky)
boty: CCC
podprsenka: PRIMARK
brýle: ZARA
kabát: GATE

Hezký prodloužený víkend! :*

7 komentářů:

  1. Krásne topánočky a celý outfit ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit, ale odhoď prosím ten kabátek! :) ale ty boty! pecka!

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne se ten kabat prave libi nejvic!:D ale dekujuu

      Vymazat
  3. Super outfit a máš krásné vlasy :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat