úterý 1. září 2015

BACK TO SCHOOOL

//// Založila jsem si novou stránku na prodej oblečení, můžete se kouknout ZDE /////

1. SEŠITY

Sešity jsem si pokoušela několikrát  vyrobit. Všechny tutoriály od Beth jsou vždycky perfektní, její sešity nádherný ale ty moje se mi snad nepovedly ani jednou.
Před dvěma lety, když byly strašně populární tyhle předražený sešity s kytičkama, jsem si jeden nebo dva koupila a po roce zkoumání jsem zjistila, že připlatit si za ně se vyplatí a po minulém roce už bych si jiné nekoupila.
Samozřejmě, prvních pár jsem si dřív koupila, protože jsem chtěla být in, cool a potřebovala jsem si je vyfotit na instagram, alee., když se na to podívám i z jiného, než estetického hlediska jsou taky super. Jelikož jsou pevné,  tak mi hlavní obálka vydrží skoro celý rok a tím, že jsou listy tlustší se mi nikdy nepropila žádná tužka, nebo fixa.
Takže určitě doporučuji! Nejsou jenom hezké, ale i víc vydrží a když porovnám ceny nejde o zas tak extra velký rozdíl.
(Palladium LUXOR nebo Letňany AKTIVÁČEK)
 2. PENÁL a výbava
Další věc u které by se řeklo, že stojí víc jenom kvůli značce, protože v globusu seženete úplně stejnou za třetinovou cenu, ale není to tak. Stabilky používám na každý zápis, dennodenně, vydrží dlouho, nepropíjí a až na to že se lámou nemám co bych jim vytkla.

3. BATOH
Už 2 roky mám tento klasický Hershel. A jo, lituju toho, teď už bych si žádný s tím hnědým flekem nekoupila a nechápu, proč každej hezkej batoh v každým obchodě to má i teď.



4. SVAČINY
Do školy mám k svačině obvykle ovoce, nebo jogurt, výjimečně si dám zeleninu, nebo něco podobného, protože miluju sladký a dopoledne mám na něj chuť.
Do jogurtu naházím všechno sušené, brusinky, oříšky, chia, vločky, kokos... Poslední dobou jsem si oblíbila přidávat přesnídávky z DM, mají hodně příchutí od normální jablečné po mangovou. Navrch obvykle dám banán, protože ten vylepší snad  cokoliv a navíc je hodně sladký, takže nemusím ničím sladit.
 Avokádovou pomazánku jím spíš k večeři, než ke svačině, ale je tak jednoduchá, že jí zvládne za chviličku každý, takže se hodí i když potřebujete něco rychle připravit. Stačí rozmačkat avokádo s Lučinou, zakápnout citrónem, osolit a opepřit.
Miluju burákové máslo.A v kombinaci s jablkem nebo banánem obzvlášť!

5. OUTFITY

1) Strašně se mi teď líbí všechno žluté a tyhle šaty nosí úplně pozitivní energii.

 šaty : SECOND HAND
brýle: BERSHKA


2) Až bude chladněji, můžu nosit tyto dlouhé uzké šaty s křivákem.
 šaty: PRIMAR
košile: BERSHKA

3)

 sukně: ZARA
top: HM


Přeju hezký začátek školy! Doufám, že jste se všichni tešili, hahah

8 komentářů:

  1. Outfit s košilí se mi líbí nejvíc a máš krásný sešity. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boží! Jsi tak krásná! ♥

    Have a wonderful day!
    With love, Suzy ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak nádherne spracované, tie zošity sú rozkošné a outfity užasné!

    OdpovědětVymazat
  4. hej, návody od Beth sú super, len škoda, že ani mne sa tie zošity nikdy nevydarili :D Stabilky tiež používam už pár rokov a asi nikdy nevymením :D
    skvelé outfity! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beth ma super ty backtoschool videa, nemame tady na takovouhle vyrobu materialy no:/:D ddkujuuu

      Vymazat