úterý 29. září 2015

Fashion has no GENDER

https://instagram.com/p/8DitH_QmfU/
https://instagram.com/p/8DigVeQmfA/

Podporte me prosiim !:)❤️ 
Dnes mám na sobě kalhoty, které jsem měla v posledním wishlistu! A musím říct, že je to další věc z které jsem docela zklamaná. Jsou dost špatně šité a moc mi nesedí, i když na těle vypadají hezky.

Křivák z HM nemusím nijak komentovat, protože ho mám snad v úplně každém postu ale začínám v něm docela mrznout, takže se bojím, že brzo přijdou zimní kabáty. Polobotky nosím taky pořád a jsem z nich furt nadšená. Pojmenovala bych je podzimní conversky, protože stejně jako bíly conversky je nosím pořád, kdekolik a k čemukoliv❤️










Kalhoty: PULL&BEAR
Bunda: H&M
Boty: CCC
Košile: H&M
Klobouk: PRIMARK

9 komentářů:

  1. Tie nohavice sú krásne ! :) veľmi ti to pristane :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je pecka! :)) Ty kalhoty jsou suprový!

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tie nohavice sú dokonalé, ja som si prednedávnom kúpila podobné sivé a zbožňujem ich!

    OdpovědětVymazat
  4. Super, super!! :3 ty jo, já právě křivák venku ještě sundavám, protože mi je vedro :D

    OdpovědětVymazat
  5. Máš strašně krásný styl!! Naprosto zbožnuju tvé oufity:))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi neskutečná modelka!! Fakt ti to neskutečně sekne! miluju kombinaci volných kalhot, volné košile/topu a polobotky ♥

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. I wrote an article on fashion and gender. It is quite interesting that unisex fashion is considered from the point of view of semiotics as the peak of emancipation of women.

    OdpovědětVymazat