úterý 15. září 2015

CHAUSSETTES

Jsem pyšná, že jsem se odvážila a ponožky si vzala. Trochu jsem měla strach z pohledů a komentářů, protože nejsem úplně typ člověka, kterého to vůbec nerozhodí. Ale vše bylo v poho, a já si ponožky dost oblíbila, ale to už jsem psala včera.
Podobný outfit už jsem tu měla už v létě, ale tenhle je upravený do teplejší formy a je celkově více podzimní.

Co říkáte na ponožky!










boty: TOPSHOP
šaty: BERSHKA
bunda: HM
brýe: Natálky - natalieasblogger.blogspot.com (ALDO)
rolák: P&B
ponožky: F&F

8 komentářů:

  1. Mne sa veľmi páči ten štýl s ponožkami ! :) veľmi ti to pristane :)

    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa táto kombinácia veľmi páči a musím ťa pochváliť za tie ponožky, som rada, že si sa odhodlala si si ich vziať! Inak musím taktiež pochváliť tvoj účes, pretože je nádherný ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi tak krásná:) tento učes ti hrozně sluší♥
    A ta bundička je supr!

    OdpovědětVymazat
  4. Joo!! Já úplně zbožňuju ponožky!! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě ponožky a ty boty nee, ale bundičku máš super a účes se mi moc líbí! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Posledni dobou te fakt obdivuju ze si ty veci beres na sebe. Ne ze by se mi libily ale i kdyby tak by na to asi nemela odvahu

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee, ten styl ti opravdu sedí.. a jak říká někdo výš, taky tě obdivuju, že jdeš do věcí úplně nezvyklých a jsi něčím jinčí! Moc se mi to u tebe líbí! Tady ti to taky neskutečně sluší :-) Jen ty ponožky nejsou úplně můj styl.. A účes? aaach ♥

    OdpovědětVymazat