sobota 12. září 2015

FALL'S HERE

V tomhle outfitu jsem tak trochu zkombinovala nezkombinovatelné. Černá kůže, hnědá a světle hnědá. Před rokem bych nevěřila, že si něco takového někdy v životě vezmu. Ať už jde o mamky extra starý masivní pásek, nebo 10 let starou koženou sukni (kterou se mi mamka snažila stašne dlouho vnutit).

Co na takovou kombinaci říkáte!?







svetr: ? (taťky)
sukně: ? (10 let stará)
pásek: ?
boty: italský obchod v Letňanech ?

/tohle je takový Unknown outfit, jediný u čeho vím značku, jsou DW hodinky, haha/

9 komentářů:

  1. Fotky jsou moc povedené:) ale nevím.. mě prostě moc nesedne ten svetr k tomu:/

    OdpovědětVymazat
  2. jseš překrásná! vážně super!♥

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky, veľmi ti to pristane :)
    sukňa aj sveter sa mi páčia, ale niečo mi tam prekáža . asi ten opasok.

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzeráš skvelo ! :) Tá sukňa je super :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa veľmi páči tá sukňa s tým svetrom, ale možno topánky by som dala iné:)

    OdpovědětVymazat