čtvrtek 10. září 2015

MOM'S

Moms jeans frčí (jak to jinak říct) už celkem dlouho, ale já, jakožto škudlík, jsem si je za 999,- prostě nekoupila.
Když byly v létě ty obrovský slevy, doufala jsem, že nějaký moms ve slevě objevím. Ale všude jsem je viděla spíš v nových kolekcích. Už jsem byla nějak smířená, že si teda počkám do dalších slev za rok haha a potom jsem je objevila! Poslední za 200,- a byly mi. 
No, byla jsem z nich tak nadšená, že jsem je nosila furt doma, zkoušela si co k nim a hodinu koukala do zrcadla narcis:))
Tak teď už je můžu konečně hrdě nosit, i když mi dělají obrovský nohy a ošklivej zadek.









jeans: H&M
bunda: H&M
pásek: ?
top: MANGO
plátěnka: H&M
hodinky: Daniel Wellington
boty: H&M








9 komentářů:

  1. jéé tie posledné dve "pohybovacie" fotky sú úžasné ! :) a rifle takisto :) podobné hľadám už dlho, ale nikde som ich nemohla nájsť :/
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Ja po týchto džínoch túžim dlho! Na tebe vyzerajú úžasne ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Paradni outfit, strasne ti tento styl slusi:)
    A dziny jsou naprosto super!

    OdpovědětVymazat
  4. juuu, ty gify hlavne!<3 slusi ti

    OdpovědětVymazat
  5. Podle me jsou mom jeans uplne skvely a tys je zkombinovala skvele!:))♥

    CAPTURING MY LIFE blog

    OdpovědětVymazat
  6. Máš v nich dobrej zadek kliid :) Tenhle zadek k těmto kalhotům prostě patří :)

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda!! Ty jsi fakt královna slev!! :3

    OdpovědětVymazat