pondělí 7. září 2015

OVERALLS



 Celé léto jsem lacláčům nějak nemohla přijít na chuť, necítila jsem se v nich pohodlně, ale protože jsem doma jedny pět-let staré ze Zary měla, párkrát jsem je na sebe vzala.
Teď, po prázdninách bych je nosila furt, jsou volné, pohodlné, vypadají dobře. Stačí obyčejné triko, lacle, boty a jdu!
Co vy a lacláče?





lacláče: ZARA
top: H&M
boty: CONVERSE
brýle: BERSHKA
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4281941/?claim=9rnfvnpb3y6">Follow my blog with Bloglovin</a>

9 komentářů:

  1. úplne milujem tvoj štýl! Skvelý outfit aj fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Totálně boží! ♥

    Happy Tuesday!
    With love,
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je parádní! Jak ten overall, tak Ty! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je moc moc boží!! Neskutečně ti to sedí a ty brýle? tak to jsou topky :D perfektní tvar a moc ti sedí, takže za mě ano! Akorát na mě si to pořád nedokážu představit, připadala bych si asi jak bořek stavitel :D :D

    OdpovědětVymazat