úterý 22. září 2015

RIBBED DRESS


Teplé šaty ze Zary jsem ukazovala už minulém článku. Mají je tam v hodně barvách a na to, že jsou ze zary nebyly vůbec drahé. Každopádně nejlíp jsem se v nich necítila. Vzala jsem si k nic vysoké boty a to byla asi zásadní chyba, protože když jsem pak viděla fotky, uvědomila jsem si, že v nich vypadám, jako hodně dlouhá žížala. ani na ten upgratovanej instagram jsem se v nich nevešla.  Navíc se mi furt vyhrnovaly, takže jsem je celý den upravovala. No, příště si asi vezmu boty jiné a snad mi budou slušet víc,
Boty.. u těch si taky nejsem jistá jestli jsem to nejlíp vychytala. Asi to nejsou boty pro žirafu. A to jsem z nich byla ze začátku byla tak strašně nadšená, že jsem neposlouchala ani mamku, která říkala, že v nich vypadám dost špatně:D Nojo, mamky mají vždycky pravdu.
Jediné brýle mě ještě nezklamaly a furt je s radostí nosím (až na to, že je teda taťka musel už 3x opravovat)




šaty: ZARA
boty: HM
křivák: HM
brýle: BERSHKA

6 komentářů:

  1. Máš úžasný styl Adel :) líbí se mi ty šaty v kombinaci s křivákem. Miluju podzim!

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podzim je na takovyhle outfity fakt super! Dekuju moc

      Vymazat
  2. oomgggggggg, mne to prave prijde uplne moc skvely!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Vždyť to vypadá výborně!!! :3 právě že mi nepřijde, že bys v tom byla jak žížala.. ale moc dobře znám ten pocit.. buď žížala, anebo jsou šaty jako pyžamo :D

    OdpovědětVymazat