úterý 15. září 2015

SECONDHAND "NEW IN" + WISHES

ze dnů Marianne
LACOSKI



O víkendu jsem navštívila 2 blešáky. První na lodi Avoid, který byl mnohem menší, ale asi bych ho zhodnotila, jako ten vydařenější (kvůli méně lidem) a potom druhý v MeetFactory. Ten v MF byl několikanásobně větší a tomu taky odpovídal počet návštěvníku. Navíc tam byla strašná tma, takže jsem věci skoro  neviděla. Každopádně, jak první, tak  i ten druhý jsem si moc užila a pořídila si hezké věci, za málo peněz.
Tyhle šaty nejsou ani z jednoho blešáku, ale nové jsou, tak jsem Vám je sem dala.
ZARA 

(největší radost!!) 





LEVIS  za 40,-
neber to!


1. ROMWE (LINK)
2. ROMWE  (LINK)
3. H&M
4. H&M
5. ROMWE (LINK)
6. ZARA
7. ROMWE (LINK)
8. P&B

KHAKI - jako první bych si chtěla pořídit svetr, nebo top v khaki barvě. Viděla jsem krásný i v H&M, ale na to už nezbyly peníze. Na romwe a podobných čínských e-shopech seženete vše, tak za poloviční cenu. Brzo plánuju něco objednat, tak potom udělám recenzi.

PINAFORE DRESS - zástěrkové nebo lacláčové ( nevím, jestli je v tom velký rozdíl, připadá mi to stejné) šaty sem si pořídila už v létě, ale v jeanové podobě. Tyto černé mi připadají na zimua  a podzim vhodnější, než ty jeanové. 

CASUAL PANTS - Na ty druhé, s nízkým sedem z P&B se z mamkou chodíme koukat už od prázdnin. Nestojí moc (kolem 1000, myslím) ale na internetu jsem sehnala právě na čínských e-shopech levnější variaty. Já se nakonec rozhodla, že si koupím, ty dražší z Pull&Bear, přeci jen nevíte, co vám může přijít. 





NAVY HAT - Klobouky už mám 2, ale oba jsou spíše letní a navíc už mě omrzely jejich barvy. Zatím se mi nejvíc líbil tento tmavě modrý z H&M.

PLEATED SKIRT - Sukně takového střihu mám v tartanové barvě a teď bych si chtěla pořídít takovou v nějaké univerzální barvě.

DENIM SKIRT - Kdo jí nemá doma, jako by nebyl. Takovou, nebo alespoň podobnou sukni má teď už asi každý. Já ji ještě furt nemám, ale brzy možná budu, haha

BLACK BACKPACK - Černý školní natoh sice mám, ale s tím hrozným béžovým flekem od Herschel. Přálá bych si nějaký úplně obyčejný černý, ani se zlatou nebo stříbrnou, prostě černý.

CHAUSETTES - K ponožkám jsem se dlouho nemohla odvážit, ale už jsem je minulý týden měla na sobě (brzy bude outfit!) a strašně se mi ta kombinace s polobotkama líbila. Tyto tři barvy - žlutá, černá a khaki musí vypadat skvěle. Tak uvidím, jestli něco zbyde a já si je koupím.¨

Odkaz na obě akce máte v uvodním článku, tak až sledujte a až bude příští určitě doražte) Byl jste někdo na akcích?

6 komentářů:

  1. Máš naprosto boží vkus! Miluju všechno!

    With love,
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, takhle dobře se mi na blešácích nikdy nepodařilo nakoupit...

    Ela

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalý věci!!! :3 proč my tu jen něco takovýho nemáme? Ale brzy nastupuju do Prahy do školy, takže se třeba někde takhle potkáme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a nebo napis a muzem jit na kaficko trebaa!:) takovych akci je tu plno, ja to zacala sledovat az ted, ale je to fakt super) tesim se na dalsii

      Vymazat
    2. Tak dobře!!! :3 napíšu
      Já právě pořád sleduju, jak tam někdo chodí, ale nikdy jsem se nezúčastnila, tak to chci napravit.

      Vymazat
  4. ooo tak tie topánky nutne potrebujem ! sú úžasné ! :) a samozrejme aj všetky ďalšie veci :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat