úterý 6. října 2015

16 FACTS

1.Narodila jsem se 31.3.1999, takže za půl roku oslavím 17 narozeniny

2. Mám 2 mladší sourozence

3. Jsem znamením beran a dost se to projevuje na mojí povaze, jsem hodně tvrdohlavá

4. Od 3 let jsem chtěla být módní návrhářkou, kreslila jsem denně, teď už to není můj nejvetší sen, ale myslím, že by mě něco takového strašně bavilo

5. Nesnáším svoje nohy a prsa (nohy protože mám křivý a divný a prsa protože nemám:D)

6. Kolem 13 jsem strašně toužila být modelkou. Byla jsem v agentuře Bohemia models, ale nejdřív jsem měla rovnátka a pak jsem byla tlusta..

7. Jsem extrémně nedochvilná a všechny moje kamarádky chodí preventivně na srazy o 15min později

8. Jsem furt nervózní a všechny i sebe stresuju

9. Jsem na všeobecném gymnáziu a do budoucna vůbec nevím, co chci dělat

10. Jsem nerozhodná

11. Největší fóbii mám z odběrů krve

12. Miluju jídlo a strašně bojuju sama se sebou. Snažím se to redukovat, jím dobře, ale mám STRAŠNÝ chuťe, někdy mám chuť se na všechno vykašlat a vyjíst celou ledničku i s nutellou (někdy to taky udělám)

13. Všichni si ze mě dělají srandu, že sním všechno. A taky jo. 
Když mi něco nechutná a mám hlad, tak to sním. Prostě si na tu nedobrou chuť jakoby zvyknu.

14. Umím pracovat jen pod tlakem

15. Nedokážu se učit, jindy než po 8 večer, vážně se nemůžu donutit, i když si pak večer říkám 'zítra musíš jinak a dřív' neudělám to a jsem na sebe naštvaná

16. 11 let jsem chodila do jednoho sboru. Díky tomu, mám nadherný vztah k hudbě a miluju i klasicou. 
Když poslouchám naše sborové Cd, jsem schopná ho probrečet, jak je to krásný

















Je to trošku něco jiného a nikdy jsem takové články nechtela moc psát. Napište, jestli by se vám podobné líbily?:)

15 komentářů:

  1. Mame toho hodne podobenho- znameni, nedochvilnost, prace pod tlakem, jidlo... Vsechno tohle moc dobre znam haha :D
    A urcite udelej dalsi podobny clanek, tenhle je skvelej!:))♥

    CAPTURING MY LIFE blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mozna je to i tim znamenim)!
      prace pod tlakem...! nejhorsi, ale jinak to proste neudelam
      dekujii

      Vymazat
  2. Co to je za fotku Adelo?:DD

    OdpovědětVymazat
  3. Tak v hodně bodech jsem se našla, třeba nervozita, nerozhodnost a 12. bod na mě taky až nebezpečně moc sedí :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že vypadáš starší:) A moc hezké fotkyy:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tie fotky sú krásne ! :) a celý článok je super :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek, ještě ty fotky <3

    OdpovědětVymazat
  7. 16 <333333 Amča je tak roztomila Adelooo, puč mi jí na víkend!!! Hahahaha. A jinak ty Tvoje fotky z dob focení <3 Kráska naše Adééélka

    OdpovědětVymazat
  8. skvely clanek Ady, doufam, ze jich takovych bude vic! a taky doufam, ze mi ta Praha vyjde co nejdriv, abych neco z toho videla nazivo, hehe

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee a já si už říkala, že to mám s jídlem jediná :D taky sním úplně vše, protože jsem fakt nenažraná :D a boj sama se sebou..no mi ani nemluv, ted s tím bojuji asi nejvíc.. Ráda bych měla pravidelný jídelníček, hlídala to apod, ale mám to náročné s časem a prostě jsem taky šíleně tvrdohlavá, takže placák :D každopádně soucitím s tebou ve skoro všech bodech a jinak opravdu krásný fotky!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to strasny!!:( mám sice docela pevnou vuli, ale ten hlad? To nejde!:D
      tvrdohlavost muze mit i svoje vyhody zas:)
      dekuju moc:*

      Vymazat