úterý 13. října 2015

'LEATHER&FUR'

Minulý týden jsem si v Tally weill koupila tuhle růžovou, chlupatou kouli (vůbec nevím, jak se tomu říká)
 Původně jsem se koukala na bechick e-shop, protože hodně bloggerek odtuď kouli mělo (:D) Nakonec jsem jí ale našla v tally weill a v pull&bearu takže pokuď nechcete objednávat online, mrkněte tam, mají hodně barev. K přívěšku jsem si ještě koupila koženkový vak z Calliope. Ani jeden z tehto obchodů nepatří mezi moje oblíbené a nejspíš neprodávají ani nijak zvlášť kvalitních věcí, ale přívěšek i batoh jsou nad moje očekávánía jsem z nich moc nadšená.

Krajkové šaty máme doma už alespoň rok, ale až teď jsem k nim našla svetr s kterým vypadají dobrě. Stejně tak svetr, který jsme koupili minulý rok v primarku za 3€.











Šaty: H&M
Svetr: PRIMARK
Boty: ZARA
Batoh: CALLIOPE
Přívěšek: TW
Brýle: BERSHK
Kabát: H&M




7 komentářů: