neděle 18. října 2015

BOHO

Hezkou neděli! Úplně nazačátek bych vám chtěla moc poděkovat, že jste pro mě hlasovali v bloggerschallenge, protože jsem skončila druhá!!! Brzo vám ukážu co jsem za druhé místo dostala<33

Abych se dostala k článku. Tento víkend jsem skoro nic nedělala. V sobotu jsem měla kurz angličtiny, kde jsem se málem unudila a potom jsme šly s kamarádkou nafotit pár fotek. Ty její se moc povedly, ale já na těch mých vypadám trošku zvláštně. Povšimněte si prosím vykonturovaného nosu :DDDDDDD
Zkusila jsem si poprvé a neposledy udělat výraznější makeup a ne, prostě mi to nesluší.
Jinak šaty, které mám na sobě jsou z F&F slev za 314,-
Nevím, jestli je ještě unosím, ale myslím, že i s tmavými silonkami budou vypadat dobře.








Ještě jednou moc děkuji, udělalo mi to strašnou radost, že jsem napoprvé takhle něco vyhrála!! 
Hezké pondělí (docela oxymorón)

14 komentářů:

  1. Krásne fotky a aj celkovo celý outfit ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k druhému místu :)). Moc ti to sluší, ta bunda je krásná! Já nemůžu pořád sehnat takovou, aby mi seděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je z gate za nejakych 180 korun. Kupovala sem ji uz ale pred rokem:/ dekuju!

      Vymazat
  3. Pekný outfit :) podľa mňa sa ti hodí aj to výrazné líčenie, ale ty si prirodzene pekná a nepotrebuješ to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Dekuju!!:) moc se v tom necitim a navic tady ten nos:DDD ten se mi opravdu nepovedl

      Vymazat
  4. Já si třeba nemyslím, že ti to nesluší, když jsi nalíčená, jen prostě se v tom necejtíš a to možná na to má vliv :) Ale zase jsi krásná i bez make-upu a to ti třeba děsně závidím, takže to vůbec nepoužívej, když nemusíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite je to taky tim, ze nejsem zvykla..
      Dekuju moc! No, musim pouzivat aspon rasenku, jinak jsem taky dost jinak:D

      Vymazat
  5. To jsou skvělé fotky:) tenhle outfit ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsi jednoduše úžasná Adélko<3

    OdpovědětVymazat