sobota 24. října 2015

MILITARY


Dneska jsme časně ráno (6:55!!!) vstaly a po pořádné snídani jsme šly s  Kájuškou vyfotit rychle pár fotek. Asi 10 metrů od domu jsme našly tohle krásný místo.
Uprostřed pole, na vesnici. No musely jsme vypadat jako blázni, potkalo nás pár místních a málem jsem se propadla. Vážně obdivuju youtubery, že se dokáží točit kdekoliv a mluvit do kamery..

Na sobě mám obyčejný černý outfit, v kterém mi je poslední dobou asi nejlépe. Černý, hlavně pevný silonky, sukně nebo šaty a rolák přála bych si mít v každý barvě jeden:( 
Jediným "oživovácím" prvkem je tento vojenský kabát, který teď úplně zbožňuju.
Píšu to sice skoro v každém článku, ale i tento kabát máme doma už pár let a vždycky jsem se ho styděla nosit. Teď mi přijde barevně i střihově úplně perfektní.














kabát: H&M
boty: CCC
šaty: H&M
svetr: BERSHKA
batoh: CALLIOPE
pásek:?

8 komentářů:

  1. Skvělé fotky, moc se mi líbí to pronikavé světlo! :) super!

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  2. to je muj kabat!!! je uplne zvlastni ho videt na nekom jinem nez na sobe:D moc ti slusi!:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faaakt?:D je super vid!
      Dekuju moc:*

      Vymazat
    2. ja ho miluju!♡ prijde mi, ze je strasne jiny nez ostatni a jsi prvni clovek, na kterem ho vidim! nikoho dalsiho jsem nepotkala. je takovej spesl♡

      Vymazat
  3. Ty fotky jsou vážně úžasné! Kabát je skvělý, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky a ten kabát ti neskutočne pristane :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kabátik je nádherný a ty si krásna :)

    OdpovědětVymazat