neděle 11. října 2015

MORNINGS+RECIPE

 Nejsem moc ranní ptáče a strašně moc jsem vám tenhle článek chtěla napsat do 10 hodin, Ale prostě, to jsem já. V 10 jsem ještě spala a kdybych si nedala budík spím ještě teď.
Mám pro vás tip na super rychlou a dobrou snídani, tak snad někdo vstáváte stejně pozdě jako já a uděláte si to ještě k snídani.



 MUG CAKE + Avocado cream
Určitě jste už podobný recept viděli nebo dělali. Je to jednoduché a rychlé. 
 Jako první si vyberete větší hrníček, do něho nasypete vločky (od oka 30-50g), přidáte 1 vajíčko, kypřící prášek, rozmačkaný banán, agáve sirup, nebo jiné sladidlo. + můžete přidat úplně cokoliv, co máte rádi - já dávám kousek čokolády, skořici, brusinky, burákové máslo, kokos.. opravdu cokoliv ..
Samotný mug cake je docela suchý, takže si k němu obšas dělám nějaká dip. O avokádovém krému už jsem jednou psala, tak jestli jste ho ještě nezkusili, určitě to napravte. Já se tomu taky nejdřív bránila, protože sem nevěřila, že z AVOKÁDA  se dá udělat ČOKOLÁDA! Ale fakt jo!
Stačí rozmixovat 1/2 banánu, 1/2 avokáda, 1 a půl lžíce kakaa a osladit. Když vše pořádně rozmixujete vyjde vám takový načechraný čokoládový krém.

Druhý dort na obrázku je teď můj nejoblíbejší zákusek na světe<33 Obvykle ho udělám celý sama, a v následujícich dnech ho taky celý sama sním. Je zdravý (pokuď ho nesníte najednou jako já, všeho mo škodi!:D) a jednoduchý, ale recept vám napíšu až na příští víkend, kdy chci udělat "weekend menu tips" Takže příští pátek/sobotu sledujtee!

 Snídaně z minulé neděle a banánová zmrzlina.
Taky jsem si koupila skvělé knížky a až bude september favs, určitě se o nich ještě zmíním)

Najděte 10 rozdílu!

Teď půjdu asi běhat (původní plán byl jít v 8, nevadí)
Vypadá to, že dnes bude krásně a já mám strašnou radost, ani nevím proč. Udělejte si taky něco dobrého k snídani, nebo k obědu a běžte se projít, určitě vám to zlepší náladu!
Hezkou neděli:*!!

6 komentářů:

  1. Mňam to vypadá skvěle<3 takové články mám ráda, už se těším na další víkend:) a se vstáváním to mám stejně, vlastně ještě hůř:D

    OdpovědětVymazat
  2. super!!! takéto články ma strašne bavia :) teším sa na budúci týždeň na recept na ten druhý koláč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to sem rada!:) budu asi ted psat casteji takovyhle jedoduchy a rychly clanky!:) dik moc❤️

      Vymazat
  3. Tak tohle je nejlepší článek! :)) Recepty určitě vyzkouším, vypadají velmi lákavě! Jinak máš krásný pokoj!

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý článok! :) a ten recept si už zapisujem a teším sa, keď ho skúsim, pretože vyzerá fakt dobre! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam ! :) ten mugcake určite raz skúsim :) a z avokáda si robím "nutellu" veľmi rada :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat