úterý 27. října 2015

OCTOBER IN PICTURES

Jelikož je už skoro konec října, mám tu takové shrnutí měsíce ve fotkách. Je to mix z foťáku i iphonu.
Nebudu se k tomu moc vykecávat. Doufám, že se vám fotku budou líbit. Užijte si zítřejší svátek, případně celé prázdniny!
S Natalkou jsme byly fotit. Po 3 hodinách mrznutí byla použitelná jenom jedna fotka..
1/ největší slaďárna 
2/ nový tríčo
3/ a už mám světýlka
1/ delmart a první salát z kterého jsem byla přejedená
2/ Anicka<3
3/ nejhezčí legíny, škoda, že byly celý průhledný





Poslední dobou strasně často jím sušený datle a fíky a goji!! Nechápu, že mi to před rokem tak nechutnalo
zábava na celý den, týden..
1/ ještě chci sluníčko
2/ s mami v homekitchen

Měl být tutoriál, ale dopadlo to tak příšerně, že to zveřejnit rozhodně nemůžu
1/ Ámě už jsou 2 a čtvrt!
2/ Kajiiik
3/ šaty z HM, které jsem  si nakonec nekoupila, ale myslím na ně furt, takže pro ně asi skočím :D)

1/ prosííííím
2/ prosííííííím #2


5 komentářů:

  1. mozem sa prosim opytat z akeho obchodu je predposledna fotka?

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky a máš krásnu izbu ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. super fotkyy!:) Máš uplně užasnou posteel:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotkyy!! <3
    A ty šaty jsou božský, strašně ti sluší:) <3

    OdpovědětVymazat