pátek 6. listopadu 2015

BLOOPERS

Ahooj! Jsem právě na Madonne, takže píšu rychle z mobilu.
Jak už jsem slibovala, je tu post plný nepovedených fotek. Viděla jsem podobný článek u zahraničních bloggerek a ta myšlenka mi přijde super. Musím říct, že třeba ze 100 fotek, vypadá 80 právě tak, jako vidíte tady:D) (zavřený oči je moje specialita)
No.. Užijte si fotky a hezkou sobotu!








6 komentářů:

  1. Tak tieto fotky sa fakt podarili ! :D Ja mávam takisto také, ale radšej si ich nechávam sama pre seba, lebo keby ich dám na blog asi by sa každý zadusil smiechom :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  2. Haha, to je skvelej clanek:D:) Presne vim, o cem mluvis!:)

    CAPTURING MY LIFE blog

    OdpovědětVymazat
  3. Jak to, že vypadáš pořád úplně kouzelně? 👌🏻😊

    OdpovědětVymazat
  4. Já shromažďovat bloopers fotky, tak mi nestačí ani paměť notebooku! :D

    Style Solution - fashion blog

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš to je skvělej nápad!!! :3 taky mám vždycky 3/4 fotek se zavřenýma očima :D

    OdpovědětVymazat