čtvrtek 26. listopadu 2015

BOMBER

V sobotu jsme se šly mrknout na výprodej šatníku Czech Chicks a Pavlíny Jágrové. Holky měly fakt moc krásný kousky za dobré ceny. Já si koupila lace halenku a tento fialový bomber, z kterého mám strašnou radost! Hned v úterý jsem si ho vzala k němu mám opět volnější kalhoty, protože jiné snad už ani nenosím. V bílých teniskách už mi trošku umrzají prsty, takže asi ahoj na jaře((
V úterý bylo docela slunečno, takže brýle nejsou jen doplněk, bohužel se mi ulomila ZASE!! nožička, takže je mám jen zastrčené. /Nasazené s jednou nožičkou to vypadalo docela komicky/

A ještě tak mimo.. O víkendu plánuji obrovskou (pro mě obrovskou) změnu střihu vlasů!! Jsem na vlasy strašně opatrná a všichni si myslí, že to nezvládnu, ale já to zvládnu!! hahah. Strašně se bojím, že budu vypadat strašně. Ale co, jsou to jen VLASY a ty dorostou. Sice za 5 let, ale přece..

/Tímto chci ještě poprosit o tip na nějaké dobré kadeřnictví, kde budu určitě spokojená ale zároveň nezaplatím majland!








pants: F&F
sneakers: BERSHKA
top: H&M basic
watches: DW
glasses: BERSHKA

4 komentáře:

  1. Bunda je skvělá a vlasy máš boží ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem bomber bundy ! :) krásna si :)

    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá bomber!! ♥ na ty vlasy jsem zvědavá!!! Takový krásný dlouhý je máš, to by mi bylo taky trochu líto.. ale jednou jsem to taky udělala a nelitovala! :3

    OdpovědětVymazat