neděle 22. listopadu 2015

CULLOTES

Minulý víkend bylo ještě krásně teplo, takže jsem vyběhla takhle nalehko. Stačil mi svetr a křivák. Teď když to píšu, si uvědomuji, že to je možná ten důvod, proč jsem od středy ležela s teplotou.Ten den jsme taky navštívila výstavu Onera Pasty "Last day in paradise", která je teď všude tak chválená. Svůj názor vám ještě napíšu v nějakém článku kde se více rozepíšu. 
Jestli hledáte nějaký kulturní zpestření, určitě do Mánesa zajděte, vstup je za 50,- a instalace je moc povedená)

Aby mi nebylo moc teplo, vzala jsem si k tomu cullotes. Ty jsem si koupila až v září a moc jsem je neunosila, takže doufám, že je budu moci ještě nosit se silonkami v zimě. Roláková láska furt pokračuje a já v podstatě celý týden střídám tento rolák s černým. Když se skloubí krása a praktičnost, to je něco :D!!!
Na sobě mám taky nové hodinky Daniel Wellington, o kterých už jsem minule psala. Ještě pořád můžete použít můj kód adelasponerova   pro slevu 15%. Tento týden taky probíhá speciální  vánoční nabídka)






cullotes: F&F
svetr: PRIMARK
boty: CCC
brýle: BERSHKA
hodinky: DW

Co říkáte na cullotes? Yaay nebo Nay
Hezkou neděli<33


10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Úplná dokonalosť, tento štýl si v poslednej dobe dosť obľubujem ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný svetr :) moc ti sluší :))

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já prostě zbožňuju tvoje fotky a tvůj styl! Kočka :)*

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalé fotky ! ten sveter je top ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. za cullotes palec nahoru:) poslední dobou jsem blogger zanedbávala, ale tvůj blog bych rozhodně neměla ! skvělý styl

    OdpovědětVymazat
  7. za cullotes palec nahoru:) poslední dobou jsem blogger zanedbávala, ale tvůj blog bych rozhodně neměla ! skvělý styl

    OdpovědětVymazat