pondělí 30. listopadu 2015

FAVOURITIES NOVEMBER

Ahooj<3 Je tu zase konec měsíce, listopad utekl strašně rychle. Nic zvláštního nebo zajímavého se   za tento měsíc neudálo, ale přesto bych chtěla napsat seznam, kde vyzdvihnu a rozepíšu se o "nej" událostech/věcech za tento měsíc.Nejspíš bude tento článek za každý měsíc, jako je to na mnoha dalších blozích. Dejte vědět jestli máte o takové články zajímají, nebo spíš něco jiného:)

AKCE
O výstavě Pasty Onera jsem psala už minule a slíbila jsem, že se k ní ještě vrátím. Výstava jako celek se mi líbila. Hezká barevnost, měl to hezky naarandžované a nějaké nápady byly vážně super. Původně se mi moc nezdály ty náměty, jako voda fiji, nebo další "hipsterské" produkty... Ale potom jsem si přečetla rozhovor, po kterém mi všechno dávalo větší smysl. 
Mezi "favourities" jsem výstavu umístila, protože jsem si celý ten den strašně užila. Někdy prostě stačí mít hezké počasí, dobrou kamarádku a jídlo celkový dojem vám to zvedne o 100%. Nebo alespoň já to tak mám.

Večírek Superstar jsem navšívila už minulý měsíc, ale zařadila jsem ho ještě do dnešního článku. Popravdě, Superstar moc nesleduji a nepatřím mezi fanoušky této soutěže. Ale celá akce byla skvělá a já si to strašně užila, Finalisti zpívali nádherně, akce byla v krásném klubu a navíc to jídlo taam!! Aaa

DOPLŇEK
Tento měsíc jsem dostala nové Daniel Wellington hodinky. Od té doby co mi přišly moje první černé, DW hodinky miluju a nosím je skoro pořád. K ním jsem si přikoupila prstýnky z H&M.



OBLEČENÍ
Rolák  z Romwe jsem tento měsíc nosila opravdu často. Je strašně teplý, takže si ho beru k čemukoliv a kdykoliv, i když se to třeba zrovna nehodí :D)


KOSMETIKA
Voňavku  DAISY jsem dostala už minulý rok, ale začala jsem jí hodně používat až teď, jelikož mi došla ta od Chloe. Má krásný obal, který je navíc malý a  praktický na cestování. A ta vůně je nejlepší! Jemná, květinová.
 Carmex používám v zimě furt. A jelikož už pořádná zima je, mám rty úplně popraskané. Jak už jsem psala, EOS mi na to třeba vůbec nepomáhal, ale po Carmexu je mám hned hydratované.

 KNIHA
Za říjen a listopad jsem přečetla hodně knih. A navíc hodně dobrých knih. Nejlepší z nejlepších je za mě Zlodějka knih. Je to přesně ta kniha, kterou začnete číst a nemůžete přestat. A to se mi moc často nestává.

Na druhé místo bych postavila Jane Eyre. Koupila jsem si česko-anglickou verzi, takže jsem si procvičila angličtinu a když jsem nerozuměla, stačilo se kouknout na stranu vedle. Stejně jako Zlodějku knih, jsem i Janu Eyrovou přečetla na jeden dech.

A jako třetí tu mám 365 days of wonder. V knize jsou citáty, na každý den je jeden. Kniha je krásně graficky udělaná a ráda si v ní o víkendu pár citátů přečtu. Na druhou stranu je docela zbytečné za ní dávat 300,- , protože citáty si můžete najít na internetu a ty nejoblíbenější si potom přepsat, vytisknout..




JÍDLO
Kokos z DM! Největší závislost měsíce. Jsou to takové zdravé chipsy, určitě je zkuste. Já jsem schopná sníst celý pytlíček za přestávku.

RESTAURACE

V Home kitchen v Holešovicích mají krásný interiér a dělají krásný kafe! Jídla mají vždycky neobvyklé a zajímavé. Minule jsem měla houbový hamburger a byl výborný. Strašně ráda v Home Kitchen vždycky posedím, protože je tam strašně příjemně a miluju  to "teplo", které odtamtud vždycky jde.


MÍSTO
Když jdete kolem baziliky na Vyšehradě, naskytne se vám takovýto pohled. Je to nádhera. Foťákem to zachytit nejde. Když jsem tam byla já, sněžilo a ty světýlka k tomu! Bylo to kouzelný.

HUDBA
Symfonii Z Nového světa bych mohla poslouchat furt. Stávají mi na těle všechny chlupy a usmívám se jako blázen když ji poslouchám. 


TIP
Nikdy jsem nechápala, co na Karlie Kloss všichni vidí. Když jsem uviděla její videa, tak jsem to pochopila. Ona není jenom nádherná, je i strašně miloučká, vděčná a jde z ní jen pozitivní energie. Její videa zbožňuju, škoda jen, že přidává tak málo.

Hezké pondělí!

4 komentáře:

  1. Super článok ! Zlodejku kníh mám v pláne kúpiť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. zlodějku knih jsem nečetla, ale jako film jsem od toho teda čekala více :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek ! :) Takovéhle články mám ráda, každá blogerka ho má originální a podle sebe. Bylo by super kdyby jsi je vydávala každý měsíc. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek.. a Zlodějka knih se mi taky neskutečně líbila! Chtěla jsem si jí přečíst už dávno, ale kvůli maturitní četbě atd. atd. jsem se k ní dostala až o prázdninách a byla jsem fakt nadšená. Je to skvělá knížka! Ten film mě pak ale celkem zklamal :/ představovala jsem si to jinak, ale tak to je asi vždycky, když se nejdřív čte, a pak až kouká :D

    OdpovědětVymazat