úterý 10. listopadu 2015

HIGH KNEE BOOTS

Dost jsem zvažovala, jestli tento článek vůbec zveřejním. Popravdě jsem se v tom vůbec, ale vůbec necítila.
Znáte určitě ten pocit, když vás tohle škrtí támhle, boty jsou moc vysoký, moc nepohodlný, připadáte si v tom tlustá... Atd atd.
No v takové situaci se nemůžu dočkat až přijdu domů a všechno to ze sebe sundám. Zlatý tepláky!!!
Hlavní příčinou (haha mluvím o outfitu, jak o povstání) byly asi boty.
Ano, na internetu vypadají úžasně, modelkám strašně sluší, ale na mě asi nebudou. Třeba k nim ještě najdu cestu, protože na ostatních mi přijdou super, ale zatím je asi na chvíli odložím. /Sdílíme je s mamkou, aby ste si nemysleli, že je teď prostě nechám ležet, když jsem si usmyslela, že se mi nelíbí:D/

Tento outfit postuji hlavně ze zvědavosti. Určitě mi napište, jak se líbí vám! A jestli vám v téhle kombinaci připadají hezké.



Boty: H&M
Šaty: REDERVED
Šála: PRIMARK
Bunda: H&M

8 komentářů:

  1. Waau ! krásny outfit a tie topánky sú krásne takisto :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi to, ale připadala bych si v tom taky určitě taková nesvá. Úplně ten pocit znám, když se blbě oblíknu a pak mě to štve celý den a těším se domů až to ze sebe sundám. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nice post, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Já takovýhle boty strašně moc chci, klidně ještě vyšší!!! ♥ jen mi jsou všude strašně široké a do nějakých superdrahých se mi nechce investovat :/ Možná si vzít kratší šaty/sukni nebo naopak džíny a dát je do bot, aby to víc vyniklo... ale určitě nosit :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus hm, tam maji docela i levny:)
      haha, ok!

      Vymazat