neděle 8. listopadu 2015

LEVI'S

AHOJ<3
Dnes tu mám páteční outfit! Mám na sobě Levis jeany za 15 korun. Jsou moc pohodlný a sem na sebe pyšná že jsem to tak vychytala, ha. Rolák už jsem opěvovala minule, stejně tak i boty. Klobouk je půjčený od Naty a přemýšlím, že si takový taky koupím. Možná zkusím objednat z ebaye za 30,-, tak potom podám zprávu, jak to vypadá.
Už nemám víc co napsat, jenom, že včerejší Madonna byla výborná. Nebyl jste někdo?







jeany: LEVI'S
svetr: PRIMARK
boty: BERSHKA
hodinky: DW
klobouk (natalieasblogger.blospot.com) LINDEX

Mějte se hezky, já běžím běžet.

8 komentářů:

  1. Také jsem měla štěstí a našla DVOJE super Levisky v sekáči za 20kaček. Pak má člověk teprve radost :))

    Style Solution - fashion blog

    OdpovědětVymazat
  2. To prostredi je fakt skvely a ty dziny!! Za 15 kc? To je bomba! :D :))♥

    CAPTURING MY LIFE blog

    OdpovědětVymazat
  3. ty fotky jsou taaak boží! dokážeš tím úsměvem outfit pozvednout až do nebes!:))) líbí!
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat