neděle 1. listopadu 2015

OCTOBER NEWIN

Říkala jsem si, že články tohoto typu nechci a nebudu psát. Chlubit se tím co jsem si koupila tady a támhle mi vadí, ale na druhou stranu vím, že u ostatních blogerek a youtuberek mě právě hauly a newin baví nejvíc. 
Když jsem se ptala ostatních, co je nejvíc baví číst, řekly stejně tak haulya new in (outfity třeba nezmínil nikdo). Takže tu mám takový větší new in za říjen. Mám toho víc hlavně kvůli návštěvě Primarku, kde jsem byla ve středu.
Tak snad to nebudete brát jako nějaké trapné chlubení, ale spíš jako rady, kde levně co koupit:D)

koženkový pytel: CALLIOPE
růžová "koule na klíče":  TALLY WEILL


Od těchto koulí až skoro nakonec je už skoro vše z Primarku. Musím číct, že jsem byla tentokrát hodně zklamaná, nejen oblečením, ale i cenami. Které podle mě jaksi stoupají. Pár věcí měli opravdu za "babku", jako třeba tenisky za 5 éček. Naopak svetr tam stály klidně 19, což mi příjde na primark předražený. 













umělý řasy, který jsem musela dá hned dolů, jak byly dlouhý





- vše PRIMARK-

tady už mám zase pár věcí z ČR
tenisky: BERSHKA (sleva 629,-) 
kraťasy za výhru od STELLY sport
sukně: MOHITO

tričko: ADIDAS

culottes overal: F&F

šaty: F&F

Nebyl jste taky někdo o prázdninách v Primarku?

8 komentářů:

  1. Super new in ! Ja mám tieto články celkom rada, vždy sa nejako inšpirujem. Veľmi sa mi páčia svetríky, ktoré si si zaobstarala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Kúpila si si skvelé veci! :) Nechápem, prečo niekto berie tieto články tak, že sa s nimi chváli blogerka. Ja mám tieto články rada a vôbec to tak neberiem, podľa mňa je to super takto nazrieť, kto si čo kúpil :)

    Kitti. , #THESTYLETALE

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý rolák :) Pěkné kousky jsi pořídila :) v Primarku jsem byla cca před měsícem a hrůza děs, nic moc jsem si nevybrala..

    Style Solution - fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, ze tentokrat sem taky nebyla moc nadsena nno..
      dekuju!:)

      Vymazat
    2. Souhlas, dřív to bylo super teď, co jsem tam byla naposledy 2x tak nic. Koupila jsem si snad jen šálu, kterou mám btw. v jednom z nových příšpěvků. :)
      Super věci)


      -Dle mého máš špatně otázku dole. Nebyl jste někdo...? spíš Byl jste někdo...?

      Vymazat
  4. Wow tie severe sú SKVELÉ! Úplne si ma inšpirovala a hneď rozmýšľam nad tým, že sa ďalší víkend vyberiem na nákupy do Primarku! Článok nie je chlubenie, ale inšpirácia! Super! :-)

    www.allaboutnathalie.com

    OdpovědětVymazat
  5. Do Primarku se chystám už takovou dobu a pořád nic. Koule na klíče jsou rozkošné a meruňkový svetr je moc hezký.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat