čtvrtek 19. listopadu 2015

ROOM DETAILS

Ahooj, píšu po delší době, protože jsem ležela doma s teplotou. Doufám, že zítra už budu moci jít do školy, už mi z toho válení začíná hrabat.,,

Během toho polehávání jsem si prohlížela časopisy a zase mě chytla myšlenka vylepšit si pokoj. Jako první jsem začala s uklízením a přerovnáváním (jeden z důvodů, proč se nemůžu dočkat do školy) a nemohla jsem uvěřit, kolik krámů jsem zase našla a vytřídila, i když jsem dělala větší úklid nedávno. Stejně tak nechápu, kde se furt a pořád bere tolik prachu!!!!!
Potom jsem si hledala různý doplňky na e-shopech a ty nejlepší jsem vám dala dolů do koláže. Jsou to podle mě i super nápady na vánoční dárky, tak se koukněte:)










Taky jsem si do detailu vymyslela, jak by měl vypadat můj dream house takže přidávám pár obrázků z weheartit<33 


6 komentářů:

  1. Tvůj pokoj jsem obdivovala už kdysi dávno, kdy si dávala jeho první fotky na blog. Strašně Ti závidím ta obrovská okna na zdi <3

    OdpovědětVymazat
  2. dekuju moc!<3
    ja zase obdivuju to tvoje video, videla jsem ho po sdileni Terky Kratochvilovy a od ty doby te sleduju:) super videa, jen tak dal!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, já vůbec nevěděla že ho sdílela :O To moc děkuji za upozornění a děkuji moc! :))

      Vymazat
  3. Aaaa ♥ máš skvělej pokoj a já jsem naprosto závislá na we♥it a všech těch fotkách, co tam jsou. Jen ušetřit peníze na vlastní dům trošku pokulhává, haha :D

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásnu izbičku a super inšpirácia :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat