čtvrtek 5. listopadu 2015

SCHOOL GIRL

Než se k vám dostanou tyto konečný a upravený fotky, musím si vytrpět všechny nástrahy, které pro vás 'focení v malém měste v blízkosti školy' připraví.
První level spočívá v tom, že nesmíte zčervenat když se 'nakrucujete' (nenakrucuju se, ale chápete) a najednou projde náhodný kolemjdoucí v horším případě spolužák (a v tou nejhorším třeba profesor:)) Na tenhle level už jsem docela vyzrála a znám techniku, ale i tak se někdy pěkně zapotím.
Další problém nastává ve výběru lokace. Jestli někdo víte, kam chodím do školy asi chápete, že najít slušný místo je docela oříšek. (Posunu objektiv o centimetr vedle a je to průser)
Nakonec ještě táhnout zrcadlovku, pěšky, autobusem a potom zase pěšky a z5 (dost přemýšlím nad olympusem pen, nějaký tipy?!) 
No někdy mám chuť se na všechno tohle vykašlat a cvaknout se mobilem v zrcadle, nebo před naší garáží.
Každopádně, když se fotky vydaří (těch dneštních se to bohužel netýká) mám hroznou radost a z článku mám dobrý pocit. Tak to by bylo vše k dnešnímu povídání. Napište mi, jestli máte někdo taky takové starosti a radosti s focením:D!



Včera mi prišel z ROMWE tento šedý rolák. Až na to, že neskutečne smrděl ( a na chvílema vypadal jako bandáž) mi příjde fakt super. Moc nekouše a je extrémně teplý. Mám číslo M a příjde mi spíš jako evropské S, takže pokuď byste objenávali určitě berte minimálně o číslo větší.
rolák: ROMWE
sukně: PRIMARK
boty: ZARY
hodinky: DW

Hezký večer! Zase v sobotu.
❤️

5 komentářů: