úterý 24. listopadu 2015

SHADES OF GREY

Ahooj, tak už jsem snad "zdravá" i když se pořád cítím nemocně! Piju litry čaje, tak snad už nic nepřijde a nebudu muset zase zalehnout. Určitě má na tom podíl i počasí, nesnáším zimu a pomalu už přituhuje a k tomu ta tma! To je pro mě nejhorší. Včechno jsem zvyklá dělat večer, fotit, běhat, učit se. Učit se teda můžu s lampou furt, ale fotky musím mít do 4 hodin nafocené, jinak už nemám šanci. 

Včera jsem poprvé měla nový kabát, který mi přišel z ROMWE, stejně jako šedý svetr. Kabát mě příjemně překvapil. Dost jsem se bála, že nebude vypadat jako na internetu, ale vypadá stejně skvěle na živo, Vzala jsem si velikost L!! Takže z asijských e-shopů určitě o čislo, nebo dvě větší. 
Nevím, jak ho budu nosit, až bude ještě větší zima, protože má jen jednu docela slabou vrstvu, ale jinak nemám co bych vytkla.

///(Možná nechápete, proč vždycky píšu takovou recenzi. Napadlo mě, že všechno co mi příjde z eshopů, vám trošku přiblížím, abyste věděli co od toho máte čekat. Rozhodně nechci psát jen chválivou reklamu, takže vám vždycky napíšu  jak + tak - )///



coat: ROMWE
turtleneck: ROMWE
skirt: H&M
shoes: VAGABOND


4 komentáře: