úterý 3. listopadu 2015

TURTLENECK

Ahoojahooj❤️
Jako úplně první, bych vám chtěla znovu strašně moc poděkovat, že jste mě nominovali v bloggerce roku! Nevím, jak je to možný, ale všimla jsem si toho až včera a to znamená den po ukončéní hlasování!😤 Achjo, nechápu jaktože jsem si toho nevšimla, když jsem nominace několikrát projížděla. Každopádně udělalo mi to strašnou radost, smála sem se včera celý večer jako blázen, takže díky díky moc!

A teď už k outfitu! Na sobě jsem měla 2 novinky - boty a svetr. A z obou jsem moc nadšená. Svetr je strašně příjemný (jenom teda pouští hrozně moc chlupů, takže jsem byla celá bílá😒) 
Boty jsou pro změnu bílé i bez chlupů a musím říct, že bílý boty jsou prostě nejlepší. Povrzujou to jak moje ošlapaný, bílý conversky (který v teplejší části roku nosím fakt skoro každý den) tak tyhle nový tenisky. 
Jo a málem bych zapomněla na novou kouli, která je taky super a černo-bílý outfit trošku ozvláštní. Jinak koule jsem si koupila v primarku 2, takže bych udělala takovou mini před vánoční soutěž. Tak snad vám to udělá radost.

Kabát už asi znáte a kalhoty jsou klasika. Od tý doby co je mám ze srdce nesnáším jeany a další obtahovací, lepící, tvrdý a nepohodlný jeany. (Tyhle navíc zakrývaj moje nohy no X, takže wohooo)

















svetr: PRIMARK
kabát: H&M
boty: BERSHKA
klobouk: H&M
batoh: CALLIOPE
koule: PRIMARK
kalhoty. PRIMARK

Mějte se hezky!❤️

5 komentářů: