neděle 15. listopadu 2015

TOP 5 beauty products


Dneska tu mám trošku neobvyklý článek a to moje nejoblíbenější přípravky. Jak už asi víte, nic moc z beauty na blog nepíšu. Z dekorativní kosmetiky mám jen to nejzákladnější a převážně používám jen řasenku. 
Přijde mi strašně zbytečný a nepřirozený si v 16 letech patlat makeup a linky. Když jsem byla mladší, tak jsem to sice špatně nesla, protože mi mamka zakazovala se malovat a ostatní spolužačky už měly řasenky a další vychytávky. No teď jsem za to ráda. Nechci tady nikomu radit, ale všechny malovátka budeme potřebovat až za několik let, proč to teď přehánět, když máme ještě mladou pleť bez vrásek. Nechte pleť dýchat, ještě vám poděkuje. 

V pečující kosmetice mám pár oblíbenců, který používám furt a osvědčily se mi. Takže vám ty moje nejoblíbenější představím. Budu ráda za jakýkoliv tip a radu!)



PLEŤ 
Biodermu používám už dlouho a až na vyšší cenu je to pro mě number one. Kupuji si  růžovou na smíšenou pleť a vlastně ani nevím proč jsem ještě nevyzkoušela tu zelenou, jelikož mám pleť mastnou. Za nejlepší cenu jí mají na http://www.parfums.cz/. Parfums mají nově pobočku ve Florentínu, což je super, protože je to kousek z centra, takže si nemusíte připlácet za dopravu.

Na pupínky používám všem známý teatree olej. Tenhle teatree gel je z parfums a je v gelové konzistenci, což mi vyhovuje víc, protože mi neteče všude po obličeji.


VŮNĚ
VS spreje jsem si poprvé koupila před 3 lety na letišti a od té doby je mám nejradši. Vyhovuje mi jejich balení, který se na rozdíl od flakónků voňavek, nemůže rozbít, takže na cesty úplně super. Sice nevydrží celý den jako nějaké párfémy, ale furt je to skvělá alternativa, pokud nechcete tahat skleněné flakony.
Myslím, že v ČR se dají koupit kromě letiště jen na parfums.




RTY
V zimě mám extrémně popraskanou pusu a skoro furt roztrhlé koutky. Po velkým boomu EOSu jsem je minulý rok vyzkoušela a kromě příjemné vůně stály úplně za nic.
Carmex jsem poprvé koupila v Německu a hledala jsem ho všude možně i v ČR. Při poslední objednávce na parfums jsem zjistila, že je tam mají! Takže jupí!! 


VLASY
O Dove šampónech jsem psala už v článku hair care. Teď jsem si dokoupila i masku ze stejné řady a taky je super. Dělá vlasy opravdu vzdušnější a mám je po ní hezky lesklé.


MASKA
A občas si taky dopřeju masku. Do košíky na parfums jsem ještě na poslední chvíli přihodila masku ZJAJA s kozím mlékem


Tak to je vše, dejte mi vědět, jestli vás takové článku baví, nebo mám radši zůstat u outfitů:D)


3 komentáře:

  1. VS vecičky by som strašne chcela vyskúšať ! A Biodermu milujem :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tea tree olej alebo čokoľvek iné chcem tiež vyskúšať, len mi všade príde drahý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stoji okolo 100/ ale to baleni vydrzi alespon na 3 mesíce myslim:)

      Vymazat