neděle 15. listopadu 2015

WEEK RANDOM+TIPS


Ahooj! Mám tu pro vás shrnutí týdne ve fotkách + nějaký tipy, který mě tenhle týden potěšily a pobavily. 
1. Doplněk 
Jako první tu mám hodinky Daniel Wellington, které mi včera dorazily. Už jsem to psala na instagram, ale píšu to i sem. Pro mě jsou to nejhezčí hodinky, i když je jich všude až moc a jsou všemi propagované.. No a co. Tak prostě jsou. Nic to nemění na tom, že to jsou kvalitní hodinky, který já nosím úplně pořád. Jsou univerzální, jednoduchý a hodí se prostě vždy ke všemu. 
Poštovné mají zdarma a můžete použít ještě kódy, díky kterým se vám odečtě 15% ceny. Určitě jste narazily už na hodně techto kódu, je jedno jaká použijete, můj je adelasponerova. 
Takže jestli pro někoho sháníte vánoční dárek, nebo se vám líbí, určitě nabídky využijte) 15% není málo.

2. AKCE
Na Madonnu jsem se moc nehrnula, protože od ní moc písniček neznám a ani nový album jsem neposlouchala. Nějak jsem nevěla co mě čeká a překvapila. Tak krásnou skoro 60. Letou paní jsem ještě neviděla. Tancovala vyborně a show byla krásná, fakt jsem se bavila.

3. JÍDLO
Včera jsme s kamarádkou povečeřeli v YamYam (Vodičkova). Z fotek těhlech zeleňoučkých palačinek jsem slintala. A   byly výborný!! Anička si dala salát Mango tango a byl taky výbornej, lepší dresing jsem neměla. Potom jsem měla ještě hlad, tak jsem si dala ještě jeden salát. Taky pecka!

Lifebar a číslo 13 u UGA. 
Acaico zmrzlina❤️
4. AKTIVITA
Běhaní, běhaní!!! Nejlepší jít večer. Při západu. Tohle počasí je na běh fakt super. A ty západy slunce! Aah

Doufám, že vás alespoň něco zaujalo! Hezkou sobotu❤️

5 komentářů:

  1. Krásne fotky ako vždy. Tá prvá s tými krásnymi prstienkami je super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. super článok, takéto ma bavia :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som na Madonnu počula viac sklamaných reakcií, ale to bude možno aj tými očakávaniami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja taky cetla nejaky spatny recenze. Nejvic asi kritizuji, ze ma vse na playback a je to jen o show. to asi tak je, ale stejne to mela krasny) a ja byla hotova

      Vymazat