neděle 20. prosince 2015

20.12


  I když si v jednom kuse stěžuji, že není sníh, nejsou žádný vánoce a je vedro, v něčem mi tohle počasí vyhovuje. Holé kotníky a svetry místo kabátu v prosinci? Proč nee, žejoo! Já osobně nesnáším zimní oblečení, ale na tu pravou zimu pořád čekám a i to teplý oblečení bych si na sebe ráda oblékla, kdyby trošku zasněžilo.

Každopádně, na sobě jsem dnes měla novou sukni ze Zary, která je tak strašně moc super retro. Pobryndaný croptop z H&M a můj klasicky nejoblíbenější kabát. Boty jsem popadla ve spěchu, protože jsem jako obvykle nestíhala a když teď tak koukám na fotky, mohla (měla) jsem si raději vzít  úplně jíné.

P.S. Moje vánoční edice se nějak zasekla..a Vánoce se už nezadržitelně blíží:D) ACHJO, chci umět dodržet to co řeknu.







boty: CCC
sukně: ZARA
top: HM
kabát: HM
pásek: ?

Mějte hezkou poslední adventní neděli!

8 komentářů:

  1. tak ta sukně je dokonalá! ♥ jinak je to to stejny :D taky si neustále štěžuji, jak to rychle utíká, že není sníh a vše možný, ale na druhou stranu alespon nemám zamrzlý nos neustále :D

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. noo přesně!:D ale fakt bych to přetrpěla, apon maličko snížku by mohlo napadnout((

      Vymazat
  2. Naprosto skvěly outfit! Hrozne ti to sluši:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je uzasny! Moc ti to slusi:)♥
    Kde je to focene?:)

    CAPTURING MY LIFE blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ulice mikulandska kousek od narodniho divadla) je to tam, jak stavi na rohu novy dum, jestli to tam trochu znas:)

      Vymazat
  4. Ta sukne je krasna! :) a ty vlasyy ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Pri tých dverách sme s kamarátkou tiež nedávno fotili :D.

    WhatEmaThinks

    OdpovědětVymazat