pondělí 14. prosince 2015

CHRISTMAS DIY #1

Tak jak jsem slibovala! Dneska tu mám první vánoční článek a s ním i video! Tvoření videa mi alespoň maličko navodilo vánoční atmosféru, protože tenhle rok pociťuji tu pravou atmošku asi nejmíň za celý ty roky. Všechno je tak uspěchaný, počasí mi připomíná říjen a kdyby všude nebyly přeplácaný výlohy (který se mi ale strašně líbí, i když přeplácaný jsou) a davy lidí, asi bych ani netušila že už je 14. prosince?! JAK? 
Moje výtvory, které uvidíte ve videu, nemají nějaký extra nápad a zvládne je snad každý. Brala jsem to spíš jako takový tip nebo inspiraci, tak doufám, že vám to třeba k něčemu bude inspirovat, nebo vám aspoň ta hezká hudba navodí příjemnou náladu. V dalším videu vám budu postupně odkrývat, čím krabičky naplním. /Varování pro kamarádky- nekoukejte na to!!/:)/





Budu moc ráda za nějakou zpětnou vazbu na video) Dost mě to bavilo a přemýšlím, že jednou za čas něco natočím!

Hezké pondělí<3333

4 komentáře:

  1. taky nechápu jak to mohlo tak utéct :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc hezký :) a taky mi teď chybí ta vánoční nálada!

    OdpovědětVymazat