středa 23. prosince 2015

EASY CHRISTMAS SWEETS

Tak s vánoční edicí to moc nevyšlo, ale mám tu ale pro vás ještě jedno poslední video s receptem na veganské truffles, které můžete udělat na poslední chvíli. Je jednoduchý, zdravý a chutná to líp, něž belgický pralinky. Já jsem tyhle koule připravila kamarádce k Vánocům a zabalila jsem je do krabice z minulého videa. Dárky, které se dají sníst = nejlepší dárky<33


Dejte vědět, pokud je uděláte! Užívejte vánoční pohodu, já se ještě zítra možná ozvu! A jestli ne, tak vám přeji krásné Vánoční svátky, ať je strávíte s těmi, které máte nejvíc rádi. Užijte si klid, rodinu, kamarády, dobré jídlo. A hlavně tu nádhernou atmosféru, kterou nemusíte vidět jen v nazdobených ulicích. Já jí cítím, když jsem s mými nejoblíbenějšími, sedíme,povidáme si u svíčky a já se usmívám jako blázen.

3 komentáře:

  1. Skvele fotky:) ale video mi bohuzel nejde prehrat:/ skoda

    OdpovědětVymazat
  2. mě video taky nejde přehrát ! ale fotky mají krásnou vánoční atmosféru

    OdpovědětVymazat