čtvrtek 3. prosince 2015

FRINGE!


Pokud mě sledujete na instagramu asi jste si už všimli, že se skutečně stalo tak,  jak jsem minulý  týden prohlašovala. Sama jsem tomu nevěřila, ale po 16 letech, kdy jsem si vždycky zastřihla jen konečky, jsem se odhodlala k větší změně. Já vím, že to jsou jen vlasy, ale já se k tomu musela fakt dokopat a měla jsem strach, Asi jsem to nikdy nerozebírala, ale jsem asi nejvíc nerozhodný člověk na světě...Rozhodnout se, jestli si dám vajíčka nebo jogurt ke snídani je pro mě často nervové vypětí.
No a tak, jak už to u mě bývá jsem nevěděla. Na jednu stranu jsem chtěla změnu, ofina se mi vždycky strašně líbila a říkala jsem si takový hlášky jako "si mladá to nevadí když to nebude hezký" "yolo:DD" "jsou to jen vlasy". Ale ten druhý hlas věděl, že to jsou kecy a říkal ne. Zní to jako fakt vážná věc a vím, že není, ale já taková prostě jsem. Nikdy nevím co chci a všechno je pro mě "big deal". Závidím všem flegmatikům.. roky života navíc! :D)



Takže je to tu!! Mám ofinu a po 4 dnech už zase nevím... jak jinak.
Líbí se mi výsledek a jsem radá, že mám změnu, ale na dlouhý, do roviny zastřižený vlasy asi nic nemá. Plánuji si to ještě párkrát zastřihnout, ale myslím, že můj starý sestřih bude brzy zpět. (Pokud to tedy nebude dorůstat 10 let)
Nakonec jsem byla v salónu Dan a můžu doporučit. Cena byla mnohem levnější, než u ostatních salónů v centru a jsem spokojená.

Co na to říkáte?! Ofina nebo ne?


 šaty: H&M
svetr: C&A
boty: BERSHKA
hodinky: DW

9 komentářů:

  1. Vypadá to neskutečně skvěle! Hrozně jsi prokoukla! <3 Jsi najednou taková dospělá, je to fakt krása! Já sama když jsem si nechala zkrátit vlasy na mikádo, tak jsem toho litovala, lutuji do teď, protože už nebudu mít ten krásný "messy bun," ale vím že to vypadá lépe.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc:) ha po 2 tydnech uz fakt nevim, jestli se mi to libi:(

      Vymazat
  2. ty jsi kráska za každé situace!!:) a boží místo na focení!:)
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju!:D muj starej balkon, upravy dokazou vse

      Vymazat
  3. Ta ofina ti strašně sedí!!!! Skvělý! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Je to něco uplně jiného u tebe:) Ale hrozně krásná změna, sluší ti to! Je to zajímavé:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší :) máš strašně pěkné fotky jak tady tak na instagramu. Sleduju tě už dlouho a vždycky máš krásné inspirativní fotky :)

    OdpovědětVymazat