pondělí 28. prosince 2015

WIGF CHRISTMAS 2015

 Od 23 jsem se vám neozvala i když jsem říkala, že ozvu. Vlastně jsem měla spoustu času, ale ani se mi nechtělo vstát (ale vyšlápla jsem Sněžku!!) natož něco fotit (ty rodinné fotografie mě úplně vyčerpaly..)
Vánoční svátky jsou pro mě nejhezčí období roku.Já jsem asi ještě furt malá, ale pro mě to má největší kouzlo. Letos jsem si Vánoce vážně moc užila, doufám, že jsme měli i vy krasný svátky!

 A teď k nejvíc žádanému a nejvíc nenáviděnému článku, který jsem původně nechtěla vůbec psát.
Já byla letos u stromečku TAAK nadšená! Jednak z Amálky, která letos asi poprvé opravdu chápala, že jí Ježíšek donesl dárečky a trhala jeden papír za druhým. (Nejlepším dárkem byla obrovský sada modelíny, máme jí teď všude po domě..ale co)
 A taky z těch krásných překvapení, která jsem dostala. Nevěřila bych, že to někdy řeknu, ale tenhle rok jsem si to fakt nezasloužila. Takže děkuju moc Ježíšku!! //Nehledejte v tom prosím nic víc než v tom je. Sami jste tento článek chtěli a i kdyby ne, tak pro mě je to už taková tradice. Od té doby, co mám blogísky jsem tento článek vždycky psala, takže tak:)//

Rihanna, Ellie a Louskáček<3 Nevím, na co se mám těšit nejvíc!
Z gopro jsem nejvíc nadšená. Fotím s tím každou kravinu, ale je to proste nejlepší vychytávka, ještě jak se to dá propojit s mobilem. No prostě nejnej.
 Jestli mě trošku sledujete, tak znáte můj přístup ke kosmetice. No, něco mi ruplo v hlavě a chci si koupit kvalitnější kosmetiku, takže poukazy do Sephory jsou v tomto případě nejlepším řešením! 
lacláče z Topshopu<3
 svetr H&M
Řasenku They're real od Benefit jsem si nadělila sama. Párkrát jsem ji zkoušela u kamarádky a vždycky jsem nachápala, jak je to možný. Po mých řasenkách od essence je tohle opravdu velká změna. A řasy dělá vážně neuvěřitelný, navíc mám řasy úplně lehoučký, což jsem s těmi levnými nikdy neměla a vždycky mi z toho slzili oči.

Už jsem se pustila do Marťana a zatím čtu s nadšením. Strašně se těším i na ostatní knížky.
 Taška na svačinu, protože se mi to věčně vylejvá do tašky. 
Albi

něco na sport
 Reserved

Sice není můj, ale musela jsem si ho vyfotit. Je taak heboučký! Amálky Matěj (někdy Péťa, plete se jí to, hahah)

 Nejvtipnější dárek od Kájush, který mě vystihuje úplně přesně!
A od Oli něco veganského


1/2 lyžařské/snowborďácké výbavy. Bundu prostě nemůžu sehnat, žádná není podle mých představ. 
Meatfly
 Tradičně diář od Albi

a od course....
PONOŽKY<3
Napište mi vaše pocity z Vánoc a co vám udělalo největší radost!!:) Jsem zvědavá

4 komentáře:

  1. Krásný dárečky tak z těch koncertů bych měla obrovskou radost Ellie uplně miluju:)
    A mě největší radost udělala Pandora náramek:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný dárky :))) Určitě sis Vánoce moc užila :))
    A TAR od Benefitu je vazne nejlepsi!♥

    CAPTURING MY LIFE blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na Ellie a Rihannu by som išla hneď ! krásne fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat