pátek 1. ledna 2016

2K15 outfits

34 outfitů roku 2015. To není moc, ale myslím, že za tento rok, nebo alespoň půlrok, jsem udělala na blogu dost práce. Byla jsem snad nejvíc aktivní za celou existenci tohoto blogu a hlavně se mi zase vrátila chuť do blogování, která v předchozím roce chyběla. Nevidím do budoucnosti a nevím co bude zítra, za rok, měsíc, ale doufám, že mě blog ještě pár let neomrzí a že vás budu stále bavit.
Snad jste měli hezkého Silvestra. Napište mi vaše favority!












8 komentářů:

  1. všechny jsou super :-)

    www.mnerad.com

    OdpovědětVymazat
  2. perfektní ! líbí se mi všechny! Můžu se zeptat jak jseš vysoká ?

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych měla vypsat všechny outfity, psala bych to opravdu dlouho, takže jen ve zkratce... Všechny opravdu dokonalý! Krásný nový rok i tobě a snad budou články jen a jen přibývat! :) :-*

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé outfity:) a přeji ti at se ti daří ještě lépe v novém roce:)

    OdpovědětVymazat