sobota 9. ledna 2016

70's?

Mojí malý ségře jsem připomněla Krtečka v kalhotkách, kterýho teď pouštíme 24/7, protože Blesk McQueen už omrzel. A mamce prý oblečení, který jsem se nosilo za jejího mládí. Ve škole jsem za farmáře. Tak jsem ráda, že jsem tak všestranná, ale doufám, že vám už nic jinýho nepřipomínám!

Na sobě mám po dlouhý době výraznější a barevnější croptop, který jsem koupila, jak jinak než ve slevách (HM 200,-), potom několikletstarý lacláče a znovuobjevený boty. Dále kabát (NE, není to můj jediný kabát, ale prostě ho asi miluju:)) 
Vím, že na těch fotkách nevypadá cropt moc barevně - ale fakt JE. Dole překvápko, jaká je to barvička, hahah:D)

P.S. Mojí ofiny si nevšímejte, neplánovala jsem vypadat jako Ivánek, jen šikovná kadeřnice:) juu

kabát/coat: H&M
top: H&M
lacláče/overalls: ZARA
boty/shoes: ?
hodinky/watches: DW


5 komentářů:

  1. Za mě je to prostě skvělý!! Žádnej farmář :D

    OdpovědětVymazat
  2. to je nádhera!! s tou ofinou jsi jako pravá francouzska <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ooo, francouzska? haha, tak to dekuji! A ty uz zacni konecne psat!!:):(

      Vymazat