středa 6. ledna 2016

MAKE-UP!?

Naural Eyes (Too faced) - Štětec (Sephora) - Řasenka They're real (Benefit) - Rtěnka R39 (Sephora) - Konturovací set (Sephora)
To je tak strašně zvláštní, že zrovna já píšu tutorial. Ale! Vánoce všechno změnily, já mám novou výbavu a začalo mě to patlání na obličej strašně bavit. Na Silvestr jsem se asi poprvé sama výrazněji nalíčila a až na příliš vykonturovaný nos to nebylo tak zlý!
Není to nic "divokého" (:DD) ale asi si už nic víc na sobě představit nedokážu. Tak snad se vám bude líbit.

paletka TOO FACED Natural eyes

1. Světlejší stín použiji na celé víčko až k obočí
2. Nanesu do koutků
3. Na konec aplikuji nejtmavší stín, který rozestínuji 
4. stín dám pod obočí

Nakonec ještě dobarvím obočí, já používám nejtmavší sexpresso

konturovací set  SEPHORA
Poté klasicky konturuji obličej - 1. Nejtmavším vykonturuji lícní kosti, boční strany nosu, čelo a bradu
2. Nejsvětlejší na nos a nad lícní kosti
řasenka THEY'RE REAL od Benefit
Namaluji horní i spodní řasy


rťenka R39 ze Sephory
A nakonec nanesu rťenku
finito..


5 komentářů:

  1. hezký članek:) Tobě to sluší i nenamalované i manalované:)
    Tobě ke kráse stačí jenom ten usměv:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je strašně moc mily! děkuju moc
      Kez by to tak bylo!:D)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší! :) Mám tu paletku půjčenou od kamarádky a musím říct, že mě to s ní taky baví, koho ne :D
    Super článek a pěkný fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta paletka je fakt super! Moc dekuju!!:)

      Vymazat
  3. vypadá to krásně a náhodou i přirozeně!:)) výrobky od sephory miluju, ráda bych si někdy pořídila, ale i nějakou paletku stínu od too faced :)

    OdpovědětVymazat