úterý 26. ledna 2016

MONTH IN PICTURES



 Batátové lívace<3
-mléko
-mouka
-2 vajíčka
-batát (oloupaný dáme na 2-3 mim do mikrovlnky, poté nastrouháme a přidáme s ostatním sur.)
vše smícháme, můžeme osladit a osmažíme na kokosovém oleji
1/ Vyzkoušela jsem kokosové latte a za mě rozhodně ne..
2/ Pořád oblíbený
 Pohádková chata na Černý hoře
Tulipány?<3
Objednávka z parfums ! Novej tangle teezer, nejhebčí štěteček a korektor od Astor.
1/ Maturiťáček
2/ Nové ofina

 Amálka a letošní první sníh!
..když je uklizeno..
Stavění sněhuláka.Chudák nevydržel ani do rána:(
 Byla jsem si po 2 letech zajezdit na snowboardu, a až na první jízdu, kdy jsem měla strašnej strach a nebyla jsem schopná jen jinak, než lístečkem, mě to hrozně bavilo!
 Nezveřejněný outfit

13 komentářů:

  1. Amálka je boží! A ofinu máš hrozně zajímavě střiženou, vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju!:) praveze mi ji zastrihli nejak divne a mam ji oskubanou..:D ale to doroste

      Vymazat
  2. skvělý fotky, ta poslední je super!:O:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak hezký článek, tolik krásných fotek<33

    OdpovědětVymazat
  4. úžasný článek a fotkyy.miluju tvuj blog a ty ses proste skvela!:-)

    OdpovědětVymazat