pondělí 4. ledna 2016

ŠPINDLERŮV MLÝN

Nový rok jsem strávila, stejně jako minulý, ve Špindlerově mlýně.Tentokrát jsme nebyla jen s Oli.  protože přijela celá naše"sborová parta" takže nás bylo 5! Vařit pro 5 lidí je teda strašnej záhul, ale jinak to bylo perfektní<3 Hodně jsme se válely, ale taky jsme naplánovaly túru až na Petrovy boudy.
Na Silvestra jsme si uvařily veganskou véču (lilek, cuketa, batáty, mrkev pečené hodinu v troubě s olivovým olejem! Doporučuju) a po ohňostroji jsme šly na Dolskou, kde bylo tak vysoký vstupný, až mě z toho srdce bolelo, haha:D)

Já moc děkuju holkám za nejnej poslední dny roku! Napište mi, jak jste strávili poslední dny 2015 vy!
/Ještě tu mám tip na nový blog spolužačky. Nejmíň 90% receptů jsem měla vždycky z jejího instagramu, tak jsem ráda, že se tomu po pauze zase věnuje! Určitě koukněte:)/

Těsně před pádem a vyvrknutým kotníkem
válendo
Najděte, kdo netrefil outfit na hory-...

4 komentáře: