čtvrtek 28. ledna 2016

WINWIN

Krásný čtvrtek! Mně dnes začaly prádniny, tak jsem šťastná, že se vyspím a odpočinu si. Vysvědčení, který jsme dneska dostali už je založený na půdě.. Půl roku snažení a co z toho, achjoo. Jak jste dopadly vy?!

Včerejší outfit, který jsem fotila s Oli, byl trošku jarní... V týhle džisce a sukni mi bylo úplně akorápt, což bych v lednu neočekávala. Ale nevadí, já jsem ráda! Bundu ze sekáče jsem vám ukazovala už o prázdninách, ale měla jsem jí na sobě včera teprve podruhé. K sukni, která měla být svetr se pojí vtipný příběh, kdy jsem za blbečka protože asi neumím číst. No.. minulý týden jsem projíždela stránky winwin a byla jsem nadšená, jaký kousky mají. Přesně můj styl. Rozhodla jsem se, že si objednám černý rolák. Už jsem se nemohla dočkat a když jsem v pátek  konečně dostala od miloučké Báry tašku se "svetrem" našla jsem v ní sukni. .. Na obrázku byla sukně a svetr. Já si objednala sukni v domnění, že to bude ten svetr ... NEVADÍ
Sukně mi naštěstí sedí, a je taky super, takže nakonec to není taková tragédie, ahhah-






sukně: WINWINLOVE
boty: TOPSHOP
top: F&F
svetr: BERSHKA
bunda: 2ND HAND
Mějte se hezky:**

12 komentářů:

  1. Haha, to jsi musela koukat co ti to přišlo. :D Asi by mi trvalo než by mi došlo, kde byla ta chyba, ale sukně ti sluší! Hlavně ta džíska je super, tu na jaře unosíš určitě dost.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně skvělý ♥ s tím ,,svetrem'' se ti to povedlo, ale sukně je super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. hah :D včera bylo opravdu teploučko ale večer bych v tom už asi nešla, každopádně super outfit, as always.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani vecer mi nebyla zima! Dekujuu, jako ty tvoje<33

      Vymazat
  4. joo, přesně to znám! :D Jako taky jsem byla spokojená se známkami.. fakt jsem na sebe pyšná! :D ale tedka se to stejně založí a co z toho :D....

    Jinak to dokáže naštvat takový omyl :D :D mi se taky pořád stávají takové faily.. Alespon ti to fakt sluší!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja jsem prave byla taky pysna:DD Ale jen v tu chvili, co jsem ho dostala,nhahha
      Dekuju!:)

      Vymazat
  5. Veľmi ti to pristane :) Krásna bundička :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem vždycky u holek zmatená, koukám na obrázek a řeknu si: "Jééé to je krásnej svetr a ony prodávají zrovna kalhoty." Takže tě naprosto chápu. :D Jinak, tahle kombinace je moc hezká a ta bambulka tomu dodává šmrnc. :)
    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem uplnej mimon:D
      Moc děkuju!

      Vymazat